سرمربی امیدهای خونه به خونه : سه امتیاز دیدار با ذوب آهن اصفهان خیلی ارزشمند بود

سرمربی تیم فوتبال امید خونه به خونه بابل گفت: سه امتیاز دیدار با ذوب آهن اصفهان خیلی ارزشمند بود و خدا را شکر که موفق به کسب آن شدیم. به گزارش مازنداسپرت؛ حسین رحمانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مشخص بود اصفهانی ها برای تساوی به بابل آمده بودند. فیلم بازی را هم که […]

photo 2016 12 25 21 13 11

سرمربی تیم فوتبال امید خونه به خونه بابل گفت: سه امتیاز دیدار با ذوب آهن اصفهان خیلی ارزشمند بود و خدا را شکر که موفق به کسب آن شدیم.

به گزارش مازنداسپرت؛ حسین رحمانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مشخص بود اصفهانی ها برای تساوی به بابل آمده بودند. فیلم بازی را هم که ببینید متوجه می شوید ۸ الی ۹ بازیکن ذوب آهن دائما در منطقه دفاعی تیم شان بودند. ولی من خیلی خوشحالم که بازیکنانم یک بازی فنی و زیبا را به نمایش گذاشتند و احساسی بازی نکردند و ناامید نشدند تا بالاخره با حمایت هواداران شان، مزد این بازی بسیار زیبای خود را گرفتند. بازیکنانم علاوه بر گلزنی، چندین موقعیت گل هم خلق کردند که این امیدوار کننده است.

رحمانی در خصوص عملکرد بازیکنان تیمش نیز گفت: تیمم را از کوچه پس از کوچه های مازندران جمع کردم. با اینکه اولین سال حضور در لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور را تجربه می کنیم ولی بازیکنانم نشان دادند لیاقت شان خیلی بالاست. این تیم را خیلی دوست دارم و شک نکنید روزی فرا خواهد رسید که هر یک از این از بازیکنان در فوتبال ایران حرفی برای گفتن خواهند داشت.

وی حریف آینده تیمش را غیرقابل پیش بینی برشمرد و گفت:  سپاهان امسال مانند سپاهان فصل گذشته نیست. آنها در طول ۷ هفته گذشته فقط ۴ گل به ثمر رساندند ولی در دو بازی آخر یک تساوی و یک پیروزی بیرون از خانه کسب کرده است. به هر حال برای ما فرقی نمی کند حریف مقابل مان چه شرایطی دارد و ما برای هر بازی استراتژی خود را داریم. به اصفهان نیز می رویم تا سه امتیاز را از سپاهان بگیریم و برگردیم.

حسین رحمانی در خصوص قرعه کشی مسابقات نیز اظهار داشت: اگر در بازی های آینده از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببریم و با توکل بر خدا و کمک حاج قاسم حسن زاده امیری و همت بازیکنان تیم بتوانیم امتیازات را جمع کنیم راه مان خیلی هموار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: از ۶ دیدار آینده فقط دو دیدار را مقابل سپاهان و مس در خانه حریفان به میدان می رویم ولی با تیم های نفت اهواز، شهرداری ارومیه، تراکتورسازی تبریز و نفت آبادان در بابل مصاف خواهیم داشت که سه دیدار آخر پشت سر هم خواهد بود و می تواند کمک خوبی برای ما باشد.

رحمانی حمایت هواداران از بازیکنان تیمش را مورد ستایش قرار داد و گفت: واقعا از آنها تشکر می کنم و آنها واقعا بامعرفت هستند. وقتی بازیکنانم در ورزشگاه هفت تیر حضور پیدا می کنند و صدای تماشاگران را می شنوند روحیه می گیرند و با جنگندگی بیشتری به میدان می روند. امیدوارم این حمایت همچنان ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم امید خونه به خونه بابل در پایان، حضور مالک باشگاه در بازی آخر تیمش را ارزشمند توصیف کرد و گفت: وقتی بازیکنانم حاج قاسم را دیدند، انگیزه و اعتماد به نفس را در وجود تک تک بازیکنانم دیدم. حمایت باشگاه از تیم امید خونه به خونه واقعا ارزنده است و نشان می دهد خونه به خونه برای آینده باشگاهش نیز ارزش قائل است و به دنبال بازیکن سازی می باشد. جا دارد از حاج قاسم حسن زاده امیری بابت این حس خوبی که در فوتبال مازندران و بابل بوجود آورده اند تشکر کنم.