بازیکنان بردهای قبلی را فراموش کردند/ امسال فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازیکنان ذوب‌آهن بردهای قبلی را فراموش کردند و فقط به قهرمانی در لیگ فکر می‌کنند.   به گزارش خبرنگار ورزشی مازند اسپرت؛ استکی در کنفرانس خبری پیش از بازی با پدیده اظهار داشت: در هفته‌های گذشته ثابت کردیم که توانایی‌های بسیار زیادی داریم. فردا هم برای بازی خوب به میدان می‌رویم. […]

خبرگزاری فارس: بازیکنان بردهای قبلی را فراموش کردند/ امسال فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازیکنان ذوب‌آهن بردهای قبلی را فراموش کردند و فقط به قهرمانی در لیگ فکر می‌کنند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی مازند اسپرت؛ استکی در کنفرانس خبری پیش از بازی با پدیده اظهار داشت: در هفته‌های گذشته ثابت کردیم که توانایی‌های بسیار زیادی داریم. فردا هم برای بازی خوب به میدان می‌رویم. پدیده در این فصل خوب کار کرد و تیم گردن کلفتی است و مربی بادانشی دارد. صرف‌نظر از مسائل اقتصادی که وجود دارد مشهدی‌ها همیشه تیم‌های خوبی هستند.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی خوبی برای بازی فردا کرده‌ایم و مطمئنا بچه‌های ما بردهای هفته‌های گذشته را فراموش کرده‌اند و تنها به قهرمانی فکر می‌کنند.

مربی ذوب‌آهن در مورد غیبت حسینی در کنفرانس گفت: با توجه به اینکه جلسه‌ای با بچه‌ها داشتند نتوانستند برسند.

وی در مورد مصدوم یا محروم این تیم گفت: برای بازی فردا تنها علی حمام مصدوم است و او را در اختیار نداریم.

استکی در مورد شرایط لیگ عنوان کرد: با وجود اینکه هنوز در نیم‌فصل هستیم اما ۶-۷ تیم در کورس قهرمانی قرار دارند. هر تیم برای خودش آینده دارد و ذوب‌آهن هم برنامه ۳ ساله داشته است و شرایطی به وجود آمده که فقط به دنبال قهرمانی هستند. روز به روز هم بهتر می‌شویم. با توجه به توانایی که در کادر مدیریت فنی و بازیکنان وجود دارد تیم ذوب‌آهن برای قهرمانی پیش می‌رود.

مربی ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا این تیم پیام صادقیان را جذب خواهد کرد یا خیر، گفت: ما با این بازیکن هیچ صحبتی نکرده‌ایم./فارس