بادامکی: ذوب‌آهن را آنالیز کردیم/ می‌خواهیم در خانه ۳ امتیاز را کسب کنیم

مربی تیم فوتبال پدیده گفت: ذوب‌آهن را آنالیز کرده و تمام نقاط ضعف و قوت آنها را می‌شناسیم.   به گزارش خبرنگار ورزشی مازند اسپرت؛ حسن بادامکی در کنفرانس خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار داشت: ذوب‌آهن تیم‌های خیلی خوب لیگ است و در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده و ما هم […]

خبرگزاری فارس: بادامکی: ذوب‌آهن را آنالیز کردیم/ می‌خواهیم در خانه 3 امتیاز را کسب کنیم

مربی تیم فوتبال پدیده گفت: ذوب‌آهن را آنالیز کرده و تمام نقاط ضعف و قوت آنها را می‌شناسیم.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی مازند اسپرت؛ حسن بادامکی در کنفرانس خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار داشت: ذوب‌آهن تیم‌های خیلی خوب لیگ است و در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده و ما هم آنها را آنالیز کرده‌ایم. نقاط قوت و ضعف‌شان را می‌شناسیم و می‌دانیم که بازی سختی را پیش رو داریم. سعی می‌کنیم تمام امتیازات فردا را در خانه کسب کنیم.

وی ادامه داد: ۳ بازی گذشته برای ما خیلی سخت بود. نتیجه لازم را نگرفتیم اما بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم. در چند روز گذشته هم تمام تمرکزمان را برای بازی فردا گذاشته‌ایم. مهرداد کفشگری و جعفری را در بازی فردا در اختیار نخواهیم داشت.

مربی پدیده در مورد یارگیری در نیم‌فصل و بازیکنانی که جدا می‌شوند، گفت: تعدادی جدا می‌شوند اما اسامی آنها را فعلا اعلام نمی‌کنیم تا همه با انگیزه باشند.

وی در پایان گفت: در نیم‌فصل اول بیشتر خارج از خانه بازی کردیم و در دور برگشت ۵ بازی خانگی داریم که کمک می‌کند شرایط‌مان در جدول بهتر شود./فارس