حاتمی: امیدوارم عالیشاه و نوراللهی قهرمانی را با ما تجربه کنند/رحمتی و منصوریان با هم آشتی کنند

مهاجم تیم تراکتورسازی گفت: به تازگی فهمیدم که رابطه رحمتی و منصوریان شکرآب شده و امیدوارم که هر چه زودتر با هم آشتی کنند.   به گزارش خبرنگار ورزشی مازند اسپرت؛ فرزاد حاتمی درباره پیروزی تراکتورسازی مقابل نفت تهران، گفت: خوشحالم که این سه امتیاز را گرفتیم البته باید بگویم که نفت هم تیم خوبی است. […]

خبرگزاری فارس: حاتمی: امیدوارم عالیشاه و نوراللهی قهرمانی را با ما تجربه کنند/رحمتی و منصوریان با هم آشتی کنند

مهاجم تیم تراکتورسازی گفت: به تازگی فهمیدم که رابطه رحمتی و منصوریان شکرآب شده و امیدوارم که هر چه زودتر با هم آشتی کنند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی مازند اسپرت؛ فرزاد حاتمی درباره پیروزی تراکتورسازی مقابل نفت تهران، گفت: خوشحالم که این سه امتیاز را گرفتیم البته باید بگویم که نفت هم تیم خوبی است. آنها یک تیم جنگنده هستند اما در بازی امروز به اعتقاد من خسته ظاهر شدند. آنها مقابل استقلال ۱۲۰ دقیقه بازی کرده بودند و بازی جنگنده‌ای را از هر دو تیم شاهد بودیم. از طرفی زمین گل‌آلود بود و انرژی زیادی از بازیکنان می‌گرفت اما در نهایت خوشبختانه ما سه امتیاز را گرفتیم تا پرسپولیس را تعقیب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانید در نهایت قهرمان لیگ شوید، اظهار داشت: صد درصد می‌توانیم. باید این را هم بگویم که دو بازیکن پرسپولیس هم به جمع ما اضافه شده و خوشبختانه هر دو بازیکن هم سرحال و آماده هستند. امیدوارم آنها قهرمانی را با تراکتورسازی تجربه کنند.

حاتمی در مورد اینکه نیم‌فصل اول از نظر او چگونه بود، اظهار داشت: در یکسری از بازی‌ها ما نباید امتیاز از دست می‌دادیم و از طرفی هم برخی از امتیاز‌های داخل خانه را به صورت کامل نگرفتیم. اما مطمئناً اگر این امتیازها را می‌گرفتیم با ۳۸ امتیاز می‌توانستیم قهرمان نیم‌فصل شویم اما به هر حال قسمت همین است.

وی درباره مهدی رحمتی و وضعیتی که او در استقلال به آن دچار شده، تصریح کرد: رحمتی دوست من است و هیچ کس مثل او به من نزدیک نیست. من دیروز فهمیدم که رابطه‌اش کمی با سرمربی استقلال شکرآب شده و امیدوارم که هر چه زودتر این دو نفر با هم آشتی کنند چون اگر این دو نفر با هم خوب باشند استقلال روزهای خوبی خواهند داشت./فارس