تصویری از مربی لیگ‌برتری در دربی مازندران

ورزش > لیگ برتر – مازندران سال‌هاست در سطح اول فوتبال ایران نماینده ندارد اما زمانی قائمشهر دو تیم در لیگ داشت.   به گزارش مازند اسپرت؛ مازندران یکی از ورزشی ترین استان های کشور محسوب می شود. علاوه بر کشتی، فوتبال هم در این خطه از محبوبیت بالایی برخوردار است و بازیکنان زیادی را به سطح اول […]

ورزش > لیگ برتر – مازندران سال‌هاست در سطح اول فوتبال ایران نماینده ندارد اما زمانی قائمشهر دو تیم در لیگ داشت.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ مازندران یکی از ورزشی ترین استان های کشور محسوب می شود. علاوه بر کشتی، فوتبال هم در این خطه از محبوبیت بالایی برخوردار است و بازیکنان زیادی را به سطح اول کشور معرفی کرده است. از نادر دست نشان و حسین مسگرساروی گرفته تا هادی نوروزی، مهرداد اولادی، امید عالیشاه و…. که سابقه بازی در تیم ملی را دارند.
همچنین غلامرضا بهروان پیش از حضور در تشکیلات مدیریتی فدراسیون فوتبال داور بود. در این تصویر او را در حال سوت زدن دربی قا ئمشهر می بینید. بازی نفت و نساجی با کاپیتانی حسین مسگر ساروی سرمربی فعلی نساجی و نادر دست نشان سرمربی فعلی صنعت نفت آبادان.
نفت همانند نساجی یکی از تیم های خوب قائمشهر بود و حیاتش در فوتبال مازندران هم به فوتبال استان کمک می کرد و هم اینکه به نساجی انگیزه می داد، حیف که خیلی زود از حرکت ایستاد و امروز از این تیم فقط بازیکنانش مانده اند.
آنوقت ها دربی قا ئمشهر در حضور پرشور تماشاگران این شهر برگزار می شد. ۲۵ هزار نفر برای تماشای این بازی به استادیوم می آمدند بی آنکه اتفاق ناراحت کننده ای رخ دهد. تماشاگری که این روزها برای خیلی از تیم های لیگ برتری هم رویاست و شاید فقط تیم های استقلال و پرسپولیس که از این موهبت برخوردار هستند./خبرآنلاین