تبریک تولد معنادار استویچف در کانال فدراسیون والیبال ایران + عکس

کانال فدراسیون والیبال با انتشار پیامی تولد مربی بلغاری را تبریک گفت. به گزارش مازند اسپرت؛ داستان انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران آرام آرام به اپیزود پایانی خود نزدیک می‌شود. بعد از بازی دومینو با نام‌های ریز و درشت از آناستازی گرفته تا حتی رزنده، به نظر می‌رسد گزینه نهایی همان مردی است که نامش […]

خبرگزاری فارس: تبریک تولد معنادار استویچف در کانال فدراسیون والیبال ایران + عکس

کانال فدراسیون والیبال با انتشار پیامی تولد مربی بلغاری را تبریک گفت.

به گزارش مازند اسپرت؛ داستان انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران آرام آرام به اپیزود پایانی خود نزدیک می‌شود. بعد از بازی دومینو با نام‌های ریز و درشت از آناستازی گرفته تا حتی رزنده، به نظر می‌رسد گزینه نهایی همان مردی است که نامش در ابتدا در انتهای لیست کاندیداها قرار گرفته بود!

پس از انتخاب فردیناندو د‌جورجی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال لهستان، استویچف به عنوان تنها گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران فاصله چندانی با هدایت این تیم ندارد. این در حالی است که محمود افشاردوست چندی پیش اعلام کرده بود که هنوز چیزی قطعی نیست و استویچف تنها جدی‌ترین گزینه فدراسیون والیبال ایران است.

امروز ۵ دی‌ماه ۱۳۹۵ مصادف با ۲۵ دسامبر ۲۰۱۶ سالروز تولد رادوستین استویچف، گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران که ۴۷ ساله می‌شود. نکته جالب این است که کانال رسمی فدراسیون والیبال با انتشار عکسی از وی سالروز تولد این مربی بلغار را تبریک گفت و نوشت «جناب آقای استویچف تولدتان مبارک!»/فارس

با صحبت‌های مسئولان فدراسیون و پیامی که امروز در کانال رسمی فدراسیون والیبال منتشر شد به نظر می رسد کار استویچف با والیبال ایران تمام شده و باید او را سرمربی آینده تیم ملی دانست.