بهروان: تیم‌های غیر‌آسیایی فینالیست شوند فینال ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود

مشاور سازمان لیگ اعلام کرد: در صورتی که تیم‌های غیر آسیایی به فینال جام حذفی برسند این فینال ۲۱ یا ۲۲ اردیبهشت برگزار خواهد شد. به گزارش مازند اسپرت؛ غلامرضا بهروان پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: نمایندگان ذوب آهن و تراکتورسازی قرعه‌ها را خودشان برداشتند و همه چیز خوب پیش […]

IMG 20161225 124459

مشاور سازمان لیگ اعلام کرد: در صورتی که تیم‌های غیر آسیایی به فینال جام حذفی برسند این فینال ۲۱ یا ۲۲ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

به گزارش مازند اسپرت؛ غلامرضا بهروان پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: نمایندگان ذوب آهن و تراکتورسازی قرعه‌ها را خودشان برداشتند و همه چیز خوب پیش رفت و مشکلی برای تعیین میزبانی یا میهمانی وجود نداشت. در نهایت تیم ذوب‌آهن میزبان تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی است.

وی ادامه داد: تیم نفت تهران هم به دلیل اینکه آنکه در دو بازی متوالی میزبان بوده سپاهان میزبان این تیم در نیمه‌نهایی شد و آن بازی هم روز ۱۰ دی ماه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

بهروان در مورد تقسیم هواداران دو تیم ذوب آهن و تراکتورسازی به طور مساوی گفت: با توجه به اینکه این بازی به صورت تک بازی است این مسابقه به شکل تک بازی برگزار می شود دیگر قانون ۱۰ درصد و ۹۰ درصد اجرا نمی‌شود و هواداران دو تیم به طور مساوی در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند.

وی در مورد زمان برگزاری فینال جام حذفی گفت: در صورتی که فینالیست‌های جام حذفی دو تیمی باشند که در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارند این فینال زودتر از موعد مقرر برگزار خواهد شد و در تاریخ ۲۱ یا ۲۲ اردیبهشت ماه فینال را در ورزشگاه اروند خرمشهر به صورت تک بازی برگزار می‌کنیم./فارس