یوسف: تلاشمان صعود یک پله‌ای است/حداقل ۱۰ سال طول می‌کشد به پای حریفان قدر برسیم

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان ایران می‌گوید با توجه به شرایطی که فدراسیون دارد امکان برگزاری اردوی خارجی وجود ندارد. به گزارش مازند اسپرت؛مرضیه یوسف در گفت‌وگویی  درباره اردوی تیم ملی هندبال بانوان در بوشهر گفت: این اردو با حضور ۲۲ بازیکن در حال برگزاری است که فردا (دوشنبه) به پایان می‌رسد. ما صبح و […]

خبرگزاری فارس: یوسف: تلاشمان صعود یک پله‌ای است/حداقل 10 سال طول می‌کشد به پای حریفان قدر برسیم

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان ایران می‌گوید با توجه به شرایطی که فدراسیون دارد امکان برگزاری اردوی خارجی وجود ندارد.

به گزارش مازند اسپرت؛مرضیه یوسف در گفت‌وگویی  درباره اردوی تیم ملی هندبال بانوان در بوشهر گفت: این اردو با حضور ۲۲ بازیکن در حال برگزاری است که فردا (دوشنبه) به پایان می‌رسد. ما صبح و بعدازظهر تمرین داشتیم و بیشتر روی برنامه‌های تاکتیکی کار می‌کردیم.

وی از برنامه ایران برای برگزاری دیدار تدارکاتی با قزاقستان خبر داد و اظهار داشت: به فدراسیون قزافستان درخواست داده‌ایم تا آخر دی به ایران بیایند و دیدارهای دوستانه‌ای را با این تیم داشته باشیم. در صورتی که این تیم به ایران بیاید هم می‌توانیم نقاط ضعف‌مان را بشناسیم و هم اینکه ترکیب ۱۶ نفر اصلی را مشخص کنیم.

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان با بیان اینکه مسابقات قهرمانی آسیا هنوز قرعه‌کشی نشده، خاطرنشان کرد: ما فیلم حریفان را در بازی‌هایی آسیایی داریم و آنها را آنالیز کرده‌ایم. شناخت کافی هم روی تیم‌ها داریم و امیدوارم نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا بگیریم.

یوسف در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که بهترین عنوان بزرگسالان ششمی آسیاست فکر می‌کنید در این دوره ایران چه مقامی کسب کند، تصریح کرد: همه مربیان قهرمانی می‌خواهند و من هم آرزویم این است، اما شما شرایط فدراسیون را می‌دانید؛ با امکاناتی که ما داریم حداقل ۱۰ سال طول می‌کشد تا به پای حریفانی مانند کره، چین و ژاپن برسیم. تمام تلاش ما این است در این دوره بتوانیم یک پله صعود کنیم.

وی درباره اینکه تیم ملی اردوی برون‌مرزی خواهد داشت یا خیر، گفت: آرزویم این است که می‌توانستیم اردوی برون‌مرزی برگزار کنیم و چند دیدار تدارکاتی داشته باشیم، اما شرایط فراهم نیست./فارس