پیام تشکر بنیانگذار فدراسیون جهانی شوتوکان از صافی

هیتوشی کاسویا بنیان گذار فدراسیون جهانی شوتوکان با ارسال پیامی از احمدصافی برای برگزاری سمینارفنی و سازمان دهی خوب کاراته ایران تقدیر و تشکر کرد. به گزارش مازند اسپرت؛دوازدهمین دوره رقابت‌های بین المللی جام ایران زمین کاراته طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۳۰ آذر ماه و یکم دی ماه در خانه تکواندو تهران برگزار […]

خبرگزاری فارس: پیام تشکر بنیانگذار فدراسیون جهانی شوتوکان از صافی

هیتوشی کاسویا بنیان گذار فدراسیون جهانی شوتوکان با ارسال پیامی از احمدصافی برای برگزاری سمینارفنی و سازمان دهی خوب کاراته ایران تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مازند اسپرت؛دوازدهمین دوره رقابت‌های بین المللی جام ایران زمین کاراته طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۳۰ آذر ماه و یکم دی ماه در خانه تکواندو تهران برگزار شد که در پایان تیم ایران بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، عراق دوم شد، گرجستان در مکان سوم ایستاد، ارمنستان چهارم شد و تیم آذربایجان در جایگاه پنجمی ایستاد.

استاد هیتوشی کاسویا بنیان گزار فدراسیون جهانی شوتوکان در پیامی به احمد صافی و اعضا wskf ایران از برگزاری سمینار فنی و سازمان دهی خوب کاراته ایران تقدیر و تشکر کرد.

وی پس از بازگشت به ژاپن در یک پیام رسمی از تمامی اعضای کاراته ایران برای برنامه ریزی موفق سمینار و سایر فعالیت‌ها تقدیر و سال نو میلادی را تبریک گفت./فارس