ونگر در مورد ماندن یا رفتن در پایان فصل تصمیم می‌گیرد

سرمربی ۲ دهه اخیر تیم فوتبال آرسنال در پایان فصل جاری تصمیم می‌گیرد به همکاری با توپچی‌های لندن ادامه دهد یا قطع همکاری کند. به گزارش مازنداسپرت،  آرسن ونگر که ماه اکتبر دوره حضورش به عنوان سرمربی تیم لندنی به ۲۰ سال رسید، تا پایان فصل می‌خواهد شرایط کاری خود را مورد ارزیابی و مطالعه […]

خبرگزاری فارس: ونگر در مورد ماندن یا رفتن در پایان فصل تصمیم می‌گیرد

سرمربی ۲ دهه اخیر تیم فوتبال آرسنال در پایان فصل جاری تصمیم می‌گیرد به همکاری با توپچی‌های لندن ادامه دهد یا قطع همکاری کند.

به گزارش مازنداسپرت،  آرسن ونگر که ماه اکتبر دوره حضورش به عنوان سرمربی تیم لندنی به ۲۰ سال رسید، تا پایان فصل می‌خواهد شرایط کاری خود را مورد ارزیابی و مطالعه قراردهد و ببیند به نفع‌اش است به همکاری ادامه داده یا این که جا را برای یک مربی جدید بازگذارد.

او با در نظرگرفتن این نکته که باشگاهش اکنون دغدغه‌های مهم‌تری همچون تعیین تکلیف وضعیت قراردادی مسعود اوزیل و آلکسیس سانچس را دارد، بحث قراردادش را به اوایل تابستان موکول کرده است.

مربی ۶۷ ساله فرانسوی که اکنون مورد توجه پاری‌سن‌ژرمن از لوشامپیونه برای همکاری قرارگرفته، در مصاحبه‌ای عنوان کرد اکنون تمام تمرکز و توان خود را معطوف حضور بهتر آرسنال در مسابقات می‌کند و در پایان فصل تصمیم لازمه را می‌گیرد./فارس