ذوب آهن قهرمان لیگ جوانان و امید تنیس روی میز شد

پرونده دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر جوانان و زیر ۲۱ سال باشگاه‌های کشور با قهرمانی ذوب آهن به پایان رسید. به گزارش مازنداسپرت،  مرحله سوم و پایانی دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر جوانان و زیر ۲۱ سال باشگاههای کشور در آکادمی تنیس روی میز مجموعه انقلاب تهران برگزار شد. در این رقابت‌ها که با حضور […]

خبرگزاری فارس: ذوب آهن قهرمان لیگ جوانان و امید تنیس روی میز شد

پرونده دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر جوانان و زیر ۲۱ سال باشگاه‌های کشور با قهرمانی ذوب آهن به پایان رسید.

به گزارش مازنداسپرت،  مرحله سوم و پایانی دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر جوانان و زیر ۲۱ سال باشگاههای کشور در آکادمی تنیس روی میز مجموعه انقلاب تهران برگزار شد. در این رقابت‌ها که با حضور ۸ تیم و در سه مرحله انجام شد در پایان تیم ذوب آهن با ۱۴ پیروزی و کسب ۲۸ امتیاز، بدون باخت بر سکوی قهرمانی ایستاد، مناطق نفت‌خیر جنوب با ۲۵ امتیاز و باشگاه مقاومت با ۲۴ امتیاز در مکان‌های دوم و سوم این دوره از مسابقات قرار گرفتند.
پالایش نفت آبادان با ۲۳ امتیاز ، ذوب آهن (ب) با ۲۰ امتیاز، نگین زرین قم با ۱۶ امتیاز، هیئت لرستان با ۷ امتیاز و رشد ایرانیان البرز با ۶ امتیاز رتبه‌های چهارم تا هشتم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص دادند.

داریوش ضرغامپور سرداور این رقابت‌ها را بر عهده داشت و کیومرث ساجی، بهزاد مرندی، رامین میرزایی و مهرداد تفتی داور این مسابقات بودند.

در پایان مسابقات مراسم توزیع جوایز با حضور دکتر نورالله زاده عضو هیئت رئیسه فدراسیون، مهرداد علیقارداشی و محمود نظری رئیس و دبیر فدراسیون، امیر احتشام زاده پدر پینگ پنگ ایران، مجید احتشام زاده کاپیتان اسبق تیم ملی، حمید برادران عضو اسبق تیم ملی، محمدرضا میرالماسی مدیرتیم های ملی، جمیل لطف الله نسبی سرمربی و تیم ملی و حمیدرضا صابری رئیس هیات استان تهران و تیم‌های برتر برگزار شد./فارس