حقیقی: ۶ ماه اردو بودیم اما یک ریال دریافت نکردیم/ طباطبایی قول داده، اما فدراسیون پول ندارد

دارنده مدال نقره مسابقات لیگ جهانی ترکیه گفت: پابه پای تیم ملی کومیته ۶ ماه در اردو حضور داشتیم و آنها همه حقوق خود را دریافتند، اما ما یک ریال دریافتی نداشتیم. به گزارش مازنداسپرت، فرید حقیقی در گفت‌وگویی در مورد فعالیت خود در مسابقات سوپرلیگ کاراته، اظهار داشت: امسال در تیم توسعه و فناوری […]

خبرگزاری فارس: حقیقی: 6 ماه اردو بودیم اما یک ریال دریافت نکردیم/ طباطبایی قول داده، اما فدراسیون پول ندارد

دارنده مدال نقره مسابقات لیگ جهانی ترکیه گفت: پابه پای تیم ملی کومیته ۶ ماه در اردو حضور داشتیم و آنها همه حقوق خود را دریافتند، اما ما یک ریال دریافتی نداشتیم.

به گزارش مازنداسپرت، فرید حقیقی در گفت‌وگویی در مورد فعالیت خود در مسابقات سوپرلیگ کاراته، اظهار داشت: امسال در تیم توسعه و فناوری شهر در رقابت‌های سوپرلیگ در بخش کاتا فعالیت می‌کنم. هفته اول در دو بازی نخست خود به پیروزی دست یافتیم. خوشحالم از اینکه محمدابراهیم اسفندیاری مدیریت این تیم را برعهده گرفته و او فرد بسیار دلسوزی است. با مدیریت او ما توانستیم با کمک اسپانسر در هفته اول این رقابت‌ها ۳۰ درصد مبلغ کل قراردادمان را دریافت کنیم. این موضوع باعث دلگرمی همه بچه‌های تیم می‌شود. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در مسابقات لیگ جهانی فرانسه اعزام خواهی شد یا خیر؟ گفت: تعدادی از کاراته‌کاها در مصاحبه‌های خود مدعی شدند که در مسابقات لیگ جهانی پاریس حضور خواهند داشت اما آنها با اسپانسرهایی که دارند در این مسابقات شرکت خواهند کرد ولی من به دلیل اینکه اسپانسری ندارم نمی‌توانم به این مسابقات اعزام شوم. منتظرم تا شاید فدراسیون برای اعزام ما کاری انجام دهد. البته تلاش می‌کنم یک اسپانسر پیدا کنم. 

وی در ادامه عنوان کرد: حضور در مسابقات بین المللی کاتا خیلی مهم تر از کومیته است. به هر حال رایی که داوران می‌دهند روی شناختی است که از ورزشکاران دارند. هرچقدر در لیگ‌های جهانی حضور داشته باشیم داوران از ما شناخت بیشتری پیدا می‌کنند و در موقع رای دادن خیلی بهتر و راحت‌تر به ما رای می‌دهند. 

دارنده مدال نقره مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۳ ترکیه در مورد عدم پرداخت حقوق تیم ملی کاتا گفت: ما پیش از اعزام به مسابقات جهانی اتریش ۶ ماه در اردوها حضور داشتیم و پا به پای تیم ملی کومیته برای رسیدن به افتخارات در اردوها تلاش کردیم اما هیچ حقوقی به ما پرداخت نشده است. این در حالی است که اعضای تیم ملی کومیته تمام و کمال حقوق خود را دریافت کردند اما ما ریالی از سوی فدراسیون حقوق دریافت نکرده‌ایم. ما که در خواست پول اضافی ندادیم و فقط می‌خواهیم حق‌مان را فدراسیون پرداخت کند. اصلا به دنبال زیاده‌خواهی نیستیم و امیدواریم سرپرست فدراسیون به قول خود عمل کند و حقوق تیم ملی کاتا را پرداخت کند. هر چند که او مدعی شده از لحاظ مالی دست فدراسیون خالی است. 

حقیقی در ادامه صحبت‌های خود در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون کاراته خاطرنشان کرد: امیدوارم هر کسی ۲۸ دی ماه به عنوان رئیس فدراسیون کاراته انتخاب شد بلافاصله برنامه‌ریزی کند تا کاراته برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ شرایط ایده‌آلی داشته باشد. به هر حال اگر بخواهیم از امروز هم برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ فعالیت‌مان را آغاز کنیم باز هم دیر است. ما پیش از اعزام به مسابقات جهانی اتریش دیدار تدارکاتی نداشتیم و این برای ما خیلی بد بود. امیدوارم هر کسی که رئیس فدراسیون شد تا المپیک ۲۰۲۰ در راس مدیریت بماند تا اتفاقات خوبی برای کاراته رخ بدهد. 

وی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: مربیان و برخی از فعالان در زمینه کاتا روز چهارشنبه هفته گذشته یک جلسه‌ای را با سرپرست فدراسیون کاراته داشتند و در مورد مسائل کاراته صحبت کردند و من شنیده‌ام جلسه بسیار مثبت بوده است. امیدوارم اتفاقات خوبی در بخش کومیته رخ دهد. /فارس