برانکو:خیال هواداران راحت،انصاری جایی نمی‌رود/خداداد به دنبال خراب کردن شادی ماست!

ورزش > لیگ برتر – سرمربی پرسپولیس می‌گوید:«من قبل از هر چیزی باید از هوادارن‌مان تشکر کنم که هیچ‌وقت ما را تنها نگذاشته اند.   به گزارش مازند اسپرت،،؛برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با سیاه جامگان گفت:«من باید خیال هوادارن مان را راحت کنم و بگویم که محمد انصاری پیشنهاد های خوبی دارد اما […]

ورزش > لیگ برتر – سرمربی پرسپولیس می‌گوید:«من قبل از هر چیزی باید از هوادارن‌مان تشکر کنم که هیچ‌وقت ما را تنها نگذاشته اند.

 

به گزارش مازند اسپرت،،؛برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با سیاه جامگان گفت:«من باید خیال هوادارن مان را راحت کنم و بگویم که محمد انصاری پیشنهاد های خوبی دارد اما از پرسپولیس جدا نمی شود.متاسفم که بعضی از اطلاعات دروغ نوشته شده بود.انصاری به هیچ رسانه ای نگفته بود که از پرسپولیس جدا می شود.به نظرم این برنامه ای بود برای اینکه هواداران علیه انصاری شوند.این هدف مشخص‌شده‌ای بود.»

او این را گفت و ادامه داد:«ما همیشه براى رقیب مان احترام قائل هستیم. در بازی قبل آن ها قابلیت های خود را نشان دادند. خداداد به عنوان یکى از بازیکنان اسطوره اى تیم ملی ایران و به دنبال خراب کردن شادى ماست. ما تیم بهتری هستیم اما آن ها را دست کم نمی گیریم و فقط به برد فکر می کنیم.»

برانکو در مورد غایبین تیمش هم گفت:« امید عالیشاه و دو اوکراینی تیم به دلیل سرماخوردگى در بازی فردا حضور نخواهند داشت. خوشبختانه بیرانوند به تمرینات گروهی بازگشته و هر کس که قرار است بازى کند امیدوارم تمام توانش را به کار گیرد. »

وی همچنین ادامه داد:« آقاى عزیزى بسیار باهوش و عاقل هستند و یکى از بزرگترین بازیکنان تاریخ تیم ملی بودند. اما هدف ما فقط پیروزی است و به هیچ عنوان بازیکنانم  تیم حریف را دست کم نمى گیرند و به آنها بابت اینکه تمام توان خود را به کار مى گیرند تبریک می گویم.»
سرمربی سرخ ها در مورد بحث جدایی بازیکنان سرباز تیمش گفت:« من روزنامه نمی خوانم اما همیشه حول بازیکنان تفاسیر مختلف است. این دو به باشگاه خدمت کردند. آنها اکنون باید دین خود به کشورشان را ادا کنند و سال بعد هم عده ای دیگر بازیکنان به سربازى مى روند. تمایل ندارم درباره آن صحبت کنم.»/خبرآنلاین