اولین تور ایرانی بانوان جام بیستون/ قرعه کشی رقابت های تورایرانی بزرگسالان برگزار شد

قرعه کشی مسابقات تورایرانی بزرگسالان بانوان جام بیستون روزهای یکم الی سوم دی ماه در شهرستان صحنه استان کرمانشاه برگزار می شود . پیمان حسنی شامگاه امشب در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت، اظهار کرد:اولین تورایرانی بزرگسالان بانوان ( جام بیستون ) روزهای یکم الی سوم دی ماه با حضور ۵۶ بازیکن و مربی از […]

photo 2016 12 20 19 45 35

قرعه کشی مسابقات تورایرانی بزرگسالان بانوان جام بیستون روزهای یکم الی سوم دی ماه در شهرستان صحنه استان کرمانشاه برگزار می شود .

پیمان حسنی شامگاه امشب در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت، اظهار کرد:اولین تورایرانی بزرگسالان بانوان ( جام بیستون ) روزهای یکم الی سوم دی ماه با حضور ۵۶ بازیکن و مربی از ۱۲ استان برگزار می شود که بازیهای مقدماتی در ۹ گروه انجام خواهد شد.

وی افزود:در پایان از هر گروه دو بازیکن به مرحله حذفی راه پیدا می کنند تا بهمراه ۱۴ بازیکن برتر کشور در یک جدول ۳۲ نفری مرحله حساس حذفی را برگزار کنند .  

سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز کشور در ادامه خاطرنشان کرد:مسابقات مرحله گروهی ۳ گیم از ۵ گیم و رقابت های مرحله دوم ۴ گیم از ۷ گیم برگزار می شود.

این مقام مسوول تصریح کرد:هیئت تنیس روی میز استان کرمانشاه برای چهارمین بار در سال ۹۵ میزبان یک رقابت کشوری است و اینبار شهرستان صحنه پذیرای برترین بازیکنان بانوان کشور است.

حسنی در پایان گفت:مسابقات مرحله گروهی از ساعت ۱۰ صبح روز یکم دی ماه و مسابقات مرحله حذفی نیز از ساعت ۱۰ دوم دی آغاز می شود .