پیست چوبی مهمترین خواسته ما است/ رئیس آینده باید در عمل خودش را نشان دهد

ملی پوش دوچرخه سواری گفت: ساخت یک پیست چوبی مهمترین خواسته ما ورزشکاران از رئیس آینده است. به گزارش مازنداسپرت؛حسنعلی ورپشتی در گفت‌وگویی  در مورد انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: ما به عنوان ورزشکار انتظار داریم که شرایط برای اردو، تمرینات و مسابقات فراهم باشد و بتوانیم بدون دغدغه کار کنیم. برنامه ریزی خوبی […]

خبرگزاری فارس: پیست چوبی مهمترین خواسته ما است/ رئیس آینده باید در عمل خودش را نشان دهد

ملی پوش دوچرخه سواری گفت: ساخت یک پیست چوبی مهمترین خواسته ما ورزشکاران از رئیس آینده است.

به گزارش مازنداسپرت؛حسنعلی ورپشتی در گفت‌وگویی  در مورد انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: ما به عنوان ورزشکار انتظار داریم که شرایط برای اردو، تمرینات و مسابقات فراهم باشد و بتوانیم بدون دغدغه کار کنیم. برنامه ریزی خوبی صورت بگیرد.

وی در مورد اینکه مهمترین مشکل دوچرخه سواری ایران از نظر ورزشکاران چیست، گفت: پیست چوبی در ایران وجود ندارد و اگر یک پیست خوب داشته باشیم دیگر نیازی به حضور در اردوهای خارجی نداریم و مجبور نیستیم که چند روز قبل از مسابقات راهی مسابقات شویم تا در آنجا خودمان را با شرایط وفق دهیم.

ملی پوش دوچرخه سواری با اشاره به اینکه در سال ۲۰۰۶ قول دادند که یک پیست سرپوشیده ساخته شود، گفت: آن زمان امیدوار بودیم که این اتفاق بیفتد، اما فقط حرف بود و عملا هیچ اتفاقی نیفتاد و اگر هم زمینی در نظر گرفته شده بود، تبدیل به ساختمان شد.

ورپشتی ادامه داد: ان شاء الله درست شود، اما بعید می‌دانم که این اتفاق بیفتد. ما چند سالی بیشتر در این رشته نمی‌توانیم فعالیت کنیم و امیدوارم برای نسل ‌های بعدی این اتفاق بیفتد.

وی در مورد اینکه چه شناختی از نامزدها دارد، گفت: از دو نفر آنها شناخت خوبی دارم، اما بقیه نفرات را تا حدودی آشنایی دارم. باید دید کسی که انتخاب می‌شود در عمل چه کارهایی انجام خواهد داد./فارس