هفته هشتم لیگ برتر بسکتبالپیروزی نفت مقابل دانشگاه آزاد در ثانیه‌های پایانی

  تیم بسکتبال نفت در هفته هشتم لیگ برتر مقابل دانشگاه آزاد به پیروزی رسید.   به گزارش مازند اسپرت؛در حساس ترین بازی هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال، تیم‌های دانشگاه آزاد و نفت آبادان در تهران به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم در چهار کوارتر با نتیجه ۶۸ بر ۶۵ به سود نفت به […]

 

خبرگزاری فارس: پیروزی نفت مقابل دانشگاه آزاد در ثانیه‌های پایانی

تیم بسکتبال نفت در هفته هشتم لیگ برتر مقابل دانشگاه آزاد به پیروزی رسید.

 

به گزارش مازند اسپرت؛در حساس ترین بازی هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال، تیم‌های دانشگاه آزاد و نفت آبادان در تهران به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم در چهار کوارتر با نتیجه ۶۸ بر ۶۵ به سود نفت به پایان رسید.
در ابتدای مسابقه دانشگاه تیم برتر بود و کوارتر اول را ۱۷ بر ۱۲ پیروز شد.
شاگردان فرزاد کوهیان با وجود توپ های زیاد از دست داده تن همچنان اختلاف را بیشتر کردند.
آبادانی ها که رایان ریچارد بازیکن انگلیسی خود را در اختیار نداشتند، در گلزنی نا موفق بودند و این کوارتر ۳۵ بر ۲۴ به سود دانشگاه خاتمه یافت.
کوارتر سوم نفت بازی پایاپایی را به نمایش گذاشت و توانست اختلاف را به حداقل برساند و از سوی دیگر بازیکنان دانشگاه همچنان توپ های زیادی را از دست می دادند و همین موضوع فریادهای کوهیان را در پی داشت.
کوارتر چهارم اوج هیجان بازی بود و دو تیم کاملا برابر پیش می رفتند و در ثانیه های پایانی برنده و بازنده چندبار تغییر کرد و در نهایت این نفت ۶۸ بر ۶۵ بود که توانست پیروز میدان شود.

در سایر دیدارها شهرداری گرگان موفق شدهرداری کاشان را در کاشان ۸۶ بر ۷۲ مغلوب کرده و نیروی زمینی هم ۷۴ بر ۶۹ لوله آس را از پیش رو بردارد./fars