تیم نسیم ورزش ساری با شکست نوشهر صدر جدول لیگ برتر را از آن خود کرد+تصاویر

تیم نسیم ورزش ساری با شکست نوشهر صدر جدول لیگ برتر هندبال مازندران را از آن خود کرد و با این پیروزی دلچسب توانست خود را مدعی قهرمانی لیگ برتر نماید.  به گزارش مازند اسپرت؛ تیم هندبال نسیم ورزش با سرمربیگری علیرضا بکماز و سرپرستی آرش سلامت در یک دیدار خانگی در سالن سید رسول […]

تیم نسیم ورزش ساری با شکست نوشهر صدر جدول لیگ برتر هندبال مازندران را از آن خود کرد و با این پیروزی دلچسب توانست خود را مدعی قهرمانی لیگ برتر نماید.

 به گزارش مازند اسپرت؛ تیم هندبال نسیم ورزش با سرمربیگری علیرضا بکماز و سرپرستی آرش سلامت در یک دیدار خانگی در سالن سید رسول حسینی این شهر توانست حریف خود تیم هندبال نشر دانش نوشهر را متحمل شکست کند.
این دیدار که از آن میتوان بعنوان حساس ترین دیدار لیگ برتر هندبال مازندران یاد کرد با نتیجه ۲۸ بر ۲۳ به نفع تیم ساروی به پایان رسید.
تیم هندبال نسیم ورزش ساری با این پیروزی توانست به صدر گروه یک لیگ برتر مازندران سلام کند و صدر را از آن خود نماید.
تیم نسیم ورزش که  از هندبالیست های تراز اول کشور مانند محمد غلامی و علیرضا بکماز بهره گرفت در این دیدار هماهنگ و طوفانی بازی کردند.
تیم های نسیم ورزش و نشر دانش نوشهر که حضورشان به مرحله بعدی رقابتهای لیگ  مسجل شده بودند برای سرگروهی در این دیدار به میدان رفتند.
تماشاچیانی که در سالن سید رسول حسینی حضور داشتند یک دیدار مهیج در لیگ هندبال را شاهد بودند که از لحاظ فنی این دیدار در سطح کیفی خوبی برخوردار بود.
تیم هندبال نسیم ورزش در آخرین دیدار گروه اول خود به میهمان تیم هیات تنکابن خواهد بود.
در گروه دوم لیگ برتر هندبال مازندران صعود تیم های قائمشهر و بابل مسجعل می باشد.
لازم به ذکر است لیگ هندبال مازندران با دارایت هیات هندبال استان تکاپو و نشاط خوبی را در جامعه هندبال ایجاد کرده است که از آن میتوان بعنوان پایان رخوت در این رشته ورزشی یاد کرد.سیده فاطمه غفاری تاکامی