سرمربی تیم ملی هندبال بیتای سبزوار گفت: تمام بازی‌های لیگ امسال نزدیک است و نمی‌توان قهرمان لیگ را حدس زد.

  سرمربی تیم ملی هندبال بیتای سبزوار گفت: تمام بازی‌های لیگ امسال نزدیک است و نمی‌توان قهرمان لیگ را حدس زد.   به گزارش مازند اسپرت؛ محمد فریور ، درمورد پیروزی برابر شهرداری کاشان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و ما هم با تمام توان و محکم […]

 

خبرگزاری فارس: فریور: نمی‌توان قهرمان لیگ هندبال را حدس زد/ ضعف داوری و فشردگی مسابقات کارمان را سخت کرده است

سرمربی تیم ملی هندبال بیتای سبزوار گفت: تمام بازی‌های لیگ امسال نزدیک است و نمی‌توان قهرمان لیگ را حدس زد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ محمد فریور ، درمورد پیروزی برابر شهرداری کاشان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و ما هم با تمام توان و محکم مقابل حریف صف‌آرایی کردیم. در هفته گذشته شکست بدی را برابر هپکو تجربه کردیم و در این مسابقه می‌خواستیم که آن را جبران کنیم.

وی ادامه داد: تیم شهرداری کاشان ۸ ملی‌پوش در اختیار دارد. ضمن اینکه هدایت این تیم هم برعهده علیرضا حبیبی از مربیان خوب ایران است، اما ما با درایت بازی کردیم و توانستیم با اختلاف یک گل حریف خود را شکست دهیم. در این مسابقه همدل بودیم و به هدف خود رسیدیم.

سرمربی تیم ملی هندبال بیتای سبزوار گفت: برخلاف برخی صحبت‌ها که می‌گویند جنگ قهرمانی بین نفت و گاز گچساران و شهرداری کاشان است من معتقدم که تمام تیم‌ها برای قهرمانی می‌جنگند. شاید تیم‌هایی مانند اراک و سپاهان و … ریشه دار باشند، اما سایر تیم‌ها هم با اسپانسرهای جدید به دنبال پرورش بازیکنان و کسب بهترین جایگاه هستند.

فریور عنوان کرد: در گذشته ما بازیکنان سایر استان‌ها را می‌گرفتیم و به آنها میدان می دادیم و با این شرایط بازیکنان بومی‌مان روی نیمکت ذخیره‌ها می‌نشستند، اما امسال شرایط تغییر کرده است و به کمک بازیکنان بومی خود در لیگ می‌جنگیم؛ البته تیمی مانند گچساران هم همین دیدگاه را دارد.

وی با بیان اینکه امسال در لحظات آخر حضورمان در لیگ قطعی شد، گفت: تمام بازی‌های لیگ امسال نزدیک است و نمی‌توان قهرمان لیگ را حدس زد. ما برابر تیم صدرنشین گچساران ۶ بر صفر و در ادامه ۸ بر یک هم پیش بودیم، اما در ادامه بازی عواملی مانند داوری و فشردگی مسابقات کار دست‌مان داد.

سرمربی تیم ملی هندبال بیتای سبزوار خاطرنشان کرد: فشردگی مسابقات کار را برای بازیکنان جوان ما سخت کرده، چون بدنسازی ما بهم ریخته است. در برخی مسابقات هم مشکلات عجیبی برای‌مان رخ می‌دهد، به عنوان مثال با توجه به خرابی ماشین سفرمان به گچساران حدود ۳۰ ساعت طول کشید! ما نسبت به فشردگی مسابقات اعتراض هم کرده‌ایم، اما چون این تصمیمات پیش از حضور ما در لیگ گرفته شده کاری از دست‌مان برنمی‌آید.

فریور اظهار داشت: در ابتدا هدف ما این بود که بتوانیم خودمان را در لیگ حفظ کنیم، اما وقتی مسابقات شروع شد و توان خود را دیدیم، متوجه شدیم که توانایی رقابت با مدعیان را هم داریم. حالا می‌خواهیم به بازیکنان بومی تیم خود میدان بدهیم و با کسب نتیجه خوب اسپانسرمان را هم راضی نگه داریم. پروسه ما در لیگ هندبال چند ساله است تا اسپانسرمان را حفظ کنیم که در این بین استعدادیابی و بومی‌سازی هم در برنامه‌های ما جا دارد.

وی تصریح کرد: من سوالی از مسئولان داریم؛ چرا بازیکنان ما که انگیزه بالایی هم دارند برای حضور در اردوی تیم ملی انتخاب نمی‌شوند؟ به عقیده من امسال ۷ بازیکن ما حداقل توان حضور در اردوی تیم ملی را دارند و در آنجا باید برای حضور در ترکیب اصلی بجنگند. فکر می کنم اگر اینگونه کارها رابطه‌ای نباشد بازیکنانم توان حضور در اردوی تیم ملی را دارند./فارس