بعد از خداحافظی اینستاگرامی از عرصه قهرمانی کشتیفقیری: بدون مشورت با مربی‌ام تصمیم به خداحافظی گرفتم/ شاید برگردم

  ملی‌پوش سبک‌وزن کشتی فرنگی گفت: بدون مشورت و اجازه مربی‌ام تصمیم به خداحافظی گرفتم و هنوز هیچ چیز قطعی نیست.   به گزارش مازند اسپرت؛ محمد فقیری، درباره خداحافظی اینستاگرامی‌اش از دنیای قهرمانی گفت: بدون اینکه با حسن یوسفی‌افشار، مربی‌ام مشورت کرده و از او اجازه گرفته باشم تصمیم به خداحافظی گرفتم، اما هنوز قطعی نیست […]

 

خبرگزاری فارس: فقیری: بدون مشورت با مربی‌ام تصمیم به خداحافظی گرفتم/ شاید برگردم

ملی‌پوش سبک‌وزن کشتی فرنگی گفت: بدون مشورت و اجازه مربی‌ام تصمیم به خداحافظی گرفتم و هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ محمد فقیری، درباره خداحافظی اینستاگرامی‌اش از دنیای قهرمانی گفت: بدون اینکه با حسن یوسفی‌افشار، مربی‌ام مشورت کرده و از او اجازه گرفته باشم تصمیم به خداحافظی گرفتم، اما هنوز قطعی نیست و شاید برگردم. 

وی در پاسخ به این سؤال که پیش از حضور در جام باشگاه‌های جهان انگیزه بالایی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی داشت، عنوان کرد: هنوز هم انگیزه دارم و چیزی عوض نشده است، اما متاسفانه مشکلات شخصی اجازه نداد که در این مدت تمام تمرکزم روی تمرین باشد و احساسی عمل کردم و با نوشتن آن متن از کشتی خداحافظی کردم. 

ملی‌پوش سبک‌وزن کشتی فرنگی درباره اینکه آیا در جام اوپن روی تشک خواهد رفت، تصریح کرد: همانطور که گفتم تمرکز لازم را برای حضور در این مسابقات به این زودی ندارم و باید کمی مشکلات شخصی‌ام را برطرف کنم، اما اگر قسمت باشد مانند گذشته مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی خواهم بود و کشتی خواهم گرفت.

به گزارش فارس، محمد فقیری، دارنده ۲ مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا، چندی پیش با نوشتن متنی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام خداحافظی‌اش از عرصه قهرمانی کشتی را اعلام کرده بود./فارس