سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز:تنها تیمی بودیم که قسط اول را پیش از فصل گرفتیم/ باید تقویت شویم

  سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز گفت: تنها تیمی بودیم که قسط اول قرارداد خود را پیش از آغاز فصل گرفتیم.   به گزارش مازند اسپرت؛ مهران حاتمی در خصوص شرایط تیم بسکتبال شهرداری تبریز اظهار داشت: شرایط خوبی داریم، اما برای بهتر شدن نیاز است که تیم را از لحاظ فنی و مالی تقویت کنیم تا بتوانیم […]

 

خبرگزاری فارس: تنها تیمی بودیم که قسط اول را پیش از فصل گرفتیم/ باید تقویت شویم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز گفت: تنها تیمی بودیم که قسط اول قرارداد خود را پیش از آغاز فصل گرفتیم.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ مهران حاتمی در خصوص شرایط تیم بسکتبال شهرداری تبریز اظهار داشت: شرایط خوبی داریم، اما برای بهتر شدن نیاز است که تیم را از لحاظ فنی و مالی تقویت کنیم تا بتوانیم در ادامه کار موفق باشیم.

وی در مورد وضعیت مالی این تیم گفت: تنها تیمی بوده‌ایم که قسط اول را پیش از آغاز فصل گرفتیم و بازیکنان خارجی‌مان هم تا الان تمام قسط‌های خود را دریافت کرده‌اند. در هر صورت مشکل اقتصادی این روزها برای همه تیم‌ها وجود دارد و ما هم استثناء نیستیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در مورد دیدار با شهرداری اراک گفت: در این فصل همه بازی‌ها سخت هستند. شهرداری اراک هم از تیم‌های خوب لیگ است و ما هم برای بازی فردا آماده هستیم.

حاتمی در مورد سرمای زیاد تبریز عنوان کرد: سرمای هوا در تبریز زیاد است و می‌تواند تاثیر گذار باشد. ما هم برای گرم نگه داشتن  سالن وسایل گرمایشی را ۲۴ ساعته روشن نگه می‌داریم، چون در غیر اینصورت به مشکل می‌خوریم.

جدال شهرداری‌های تبریز و اراک فردا ساعت ۱۶ در تبریز برگزار می‌شود./فارس