مازندران میزبان چهارمین دوره مسابقات بین المللی کاراته کیوکوشین

سجاد یگانه با اعلام اینکه ۸ تیم خارجی در مسابقات بین المللی کاراته کیوکوشین در شهرستان فریدونکنار حضور دارند گفت : ۷۰۰ ورزشکار از ۹ کشور در این مسابقات رقابت خواهند کرد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سجاد یگانه سرپرست روابط عمومی این اداره کل گفت : چهارمین دوره مسابقات بین المللی کاراته کیوکوشین با حضور ورزشکاران کشورهای ژاپن، عراق، پاکستان، ترکیه، افغانسستان، آذربایجان، گرجستان، ترکمنستان و ایران از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۸ مرداد به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار می شود.

این مسئول زمان افتتاحیه رسمی رقابت ها را ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۷ مرداد اعلام کرد و اظهار داشت؛ مسابقات کاراته بین المللی کاراته کیوکوشین فریدونکنار که با نام جام صلح و دوستی گرامیداشت شهدای شهرستان نامگذاری شده است در سالن شهدای فریدونکنار برگزار خواهد شد.
یگانه با اشاره باینکه این دومین میزبانی استان مازندران در چنین سبکی از کاراته و بصورت بین المللی است افزود؛ تفاوت این دوره از مسابقات اینست که در این دوره برای نخستین بار در ایران مسابقات اپن برگزار می شود.
سرپرست روابط عمومی اداره کل تعداد کل ورزشکاران حاضر در این رقابتها را ۷۰۰ نفر اعلام کرد و بیان داشت : از این تعداد ۱۲۴ ورزشکار خارجی و مابقی ورزشکاران ایرانی هستند و ۱۵۰ نفر از تعداد کل ورزشکاران را بانوان تشکیل می دهند.
وی در پایان گفت : میهمانان و چهره های سرشناس داخلی و خارجی ازجمله آقای ساکاموتو رئیس سبک کیوکوشین ساکاموتو در طول برگزاری مسابقات به استان مازندران و شهرستان فریدونکنار خواهند آمد.
http://mazandaran.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/400230/18.jpg