نیک‌سیرت: قواره بیاتی‌نیا در اندازه صحبت علیه پاشازاده نیست/ او مدام با مدیرعامل باشگاه در تماس بود

مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: قواره محسن بیاتی‌نیا به اندازه‌ای نیست که درمورد سرمربی تیم نظر بدهد. به گزارش مازند اسپرت؛محمد نیک‌سیرت در گفت‌وگویی  در واکنش به صحبت‌های محسن بیاتی‌نیا علیه پاشازاده گفت: نظر او برای خودش محترم است جالب است بدانید با اصرارهای یکی از همکارانمان در کادر فنی پاشازاده راضی به جذب محسن […]

خبرگزاری فارس: نیک‌سیرت: قواره بیاتی‌نیا در اندازه صحبت علیه پاشازاده نیست/ او مدام با مدیرعامل باشگاه در تماس بود

مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: قواره محسن بیاتی‌نیا به اندازه‌ای نیست که درمورد سرمربی تیم نظر بدهد.

به گزارش مازند اسپرت؛محمد نیک‌سیرت در گفت‌وگویی  در واکنش به صحبت‌های محسن بیاتی‌نیا علیه پاشازاده گفت: نظر او برای خودش محترم است جالب است بدانید با اصرارهای یکی از همکارانمان در کادر فنی پاشازاده راضی به جذب محسن بیاتی‌نیا شد. در حالی که بیاتی‌نیا در زمین هم همواره به دستورات تاکتیکی سرمربی بی‌توجه بود و بیش از ده‌بار من واسطه شدم تا او اجازه داشته باشد در زمین کار خودش را بکند.

وی ادامه داد: سوابق بیاتی‌نیا در فوتبال مشخص است او در ذوب ‌آهن و مس کرمان هم با مدیرعامل و مربی درگیری داشت. تمام توجه این بازیکن به فوتبال نیست. من کمتر مصاحبه می‌کنم اما امروز وقتی دیدم یک بازیکن علیه سرمربی تیم صحبت کرده ناچار به پاسخگویی شدم. قواره بیاتی‌نیا به اندازه‌ای نیست که او بخواهد درمورد سرمربی تیم صحبت کند. یک بازیکن هیچ وقت حق ندارد که علیه مربی خود اظهارنظر کند.

نیک‌سیرت تصریح کرد: اگر پاشازاده فسخ قرارداد ۵ بازیکن راه‌آهن را گرفته این مساله هیچ ارتباطی به بیاتی‌نیا ندارد. این یک مساله مدیریتی است. بیاتی‌نیا در تیم هم همیشه به بازیکنان می‌گفت که بزرگتر تیم هستم و از بازیکنان توقع سلام داشت. آقای بیاتی‌نیا به زور نمی‌توان  احترام خرید. ممکن است یک بازیکن کوچکتر آنقدر رفتار بزرگ‌منشانه‌ای داشته باشد که همه را جذب کند اما دافعه بیاتی‌نیا در تیم زیاد بود.

مربی راه‌آهن با اشاره به حضور بیاتی‌نیا در کلاس مربیگری گفت: او به بهانه اینکه ببینیم شرایط تیم چه می‌شود ۱۴-۱۳ روز به کلاس مربیگری رفت اما او باید بداند که با داشتن یک مدرک C مربیگری نمی‌تواند درمورد سرمربی مثل پاشازاده اظهارنظر کند.

نیک‌سیرت با اشاره به اتفاقات رخ داده در کرمان گفت: ایشان وقتی دید در فهرست ۱۸ نفره بازی با مس کرمان نیست به حالت قهر از رختکن رفت و نزد مدیرعامل باشگاه راه آهن رفت. همانطور که صبح هم همراه مدیرعامل بود. پاشازاده هم زیر بار حرف زور نمی‌رود و وقتی فهمید او قهر کرده از این بازیکن استفاده نکرد. من نمی‌دانم بیاتی‌نیا چه بازیکنی بوده و چه سمتی در باشگاه داشته که مدام با مدیرعامل باشگاه در تماس بود. او حتی در فرودگاه کرمان هم به برخی از بازیکنان گفت که با من هستید یا پاشازاده؟! آیا این رفتارها از یک بازیکن درست است؟/فارس