از قهرمانان اخلاق‌مدار کشورمان تجلیل به عمل آمد

مراسم تجلیل از نخبگان ورزشی که در زمینه اخلاقی هم سرآمد هستند امشب برگزار شد. به گزارش مازند اسپرت؛ مراسم تجلیل از ورزشکاران و نخبگان اخلاقی امشب از سوی سازمان بسیج ورزشکاران سپاه محمد رسول‌الله (ص) برگزار شد که در این مراسم از چهره‌های برتر ورزشی و اخلاقی تقدیر به عمل آمد. در این مراسم که […]

خبرگزاری فارس: از قهرمانان اخلاق‌مدار کشورمان تجلیل به عمل آمد

مراسم تجلیل از نخبگان ورزشی که در زمینه اخلاقی هم سرآمد هستند امشب برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت؛ مراسم تجلیل از ورزشکاران و نخبگان اخلاقی امشب از سوی سازمان بسیج ورزشکاران سپاه محمد رسول‌الله (ص) برگزار شد که در این مراسم از چهره‌های برتر ورزشی و اخلاقی تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که اجرای آن را علی ضیاء برعهده داشت از چهره‌هایی همچون بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری، محمد انصاری ملی‌پوش پرسپولیس، احسان روزبهانی قهرمان بوکس، حسن رنگرز پیشکسوت کشتی، خانم برزگر ملی‌پوش کاراته، محمد نصیری پیشکسوت وزنه‌برداری و… با اهدای هدایا و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

همچنین کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و برخی از مسئولان شورای شهر و شهرداری تهران در این مراسم که در کاشانک برگزار شد حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این مراسم که امشب برگزار شد از چهره‌های ورزشی و فرهنگی که در حوزه اخلاقی نفرات بودند تقدیر به عمل آمد./فارس