ورود ورزشکار چینی سنگاپوری صاحب نام به ایران/ همزمان برگزاری اردوی ملی آینده‌سازان

ملی‌پوش چینی الاصل سنگاپور روز دهم دی ماه وارد ایران می‌شود. به گزارش مازند اسپرت؛  در پی تحرکات مثبت و مراودات بین المللی اخیر، ورزشکار معروف چینی سنگاپوری جهت حضور در اردوی تمرینی آینده سازان و مذاکره به منظور عضویت در تیم های حاضر در لیگ برتر، دهم دی ماه وارد ایران می‌شود. در حالی […]

خبرگزاری فارس: ورود ورزشکار چینی سنگاپوری صاحب نام به ایران/ همزمان برگزاری اردوی ملی آینده‌سازان

ملی‌پوش چینی الاصل سنگاپور روز دهم دی ماه وارد ایران می‌شود.

به گزارش مازند اسپرت؛  در پی تحرکات مثبت و مراودات بین المللی اخیر، ورزشکار معروف چینی سنگاپوری جهت حضور در اردوی تمرینی آینده سازان و مذاکره به منظور عضویت در تیم های حاضر در لیگ برتر، دهم دی ماه وارد ایران می‌شود.

در حالی که مقرر گردیده لیگ برتر باشگاه های کشور از اواسط دی ماه آغاز گردد، به نظر می‌رسد ورود ورزشکار چینی سنگاپوری در صورت درخواست باشگاه ها و با محوریت فدراسیون، برای بازی در لیگ برتر در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

لی هو (LI HU) ورزشکار چینی سنگاپوری در سال‌های اخیر از اعضای ثابت ترکیب اصلی تیم ملی سنگاپور در میادین مهم و مختلف بوده است. این بازیکن از آن جمله ورزشکاران توانمندی است که در ماه‌ها و سال‌های اخیر دارای رنکینگ های بین ۴۰ تا ۶۰ فدراسیون جهانی بوده و قهرمانان مطرحی را شکست داده است.

فدراسیون تنیس روی میز در راستای تحرکات و مراودات اخیر بین المللی از ورود اینگونه ورزشکاران دو هدف مهم و تاثیر گذار را دنبال می‌نماید . هدف اول حضور چند ماهه این نمونه ورزشکاران در کشور و تمرین در کمپ تیم‌های ملی با نخبگان ایرانی و هدف دوم در اختیار قراردادن این نمونه ورزشکاران توانمند به تیم‌های باشگاهی در راستای افزایش کیفیت اردوهای ملی رده های سنی و مسابقات حساس لیگ برتر است.

در فاز اول برای رسیدن به این اهداف و به منظور بهره گیری فنی از حضور لی هو در کشور و با برنامه‌ریزی مدیر تیم‌های ملی، برترین ورزشکاران نوجوان، جوان و رده سنی امید به اردوی تمرینی که با نام آینده‌سازان ملی و در آکادمی تنیس روی میز برگزار می‌گردد، به شرح زیر ذیل دعوت شده‌اند، ضمن اینکه در فاز دوم بخش بین‌الملل فدراسیون تنیس روی میز آمادگی خود را برای هرگونه مذاکره با باشگاه‌های متقاضی برای به خدمت گرفتن این ورزشکار چینی سنگاپوری اعلام می‌دارد.

نفرات برتر آخرین رده بندی نوجوانان:
۱) آریا آمیری (تهران)
۲) سید محمد موسوی طاهر (مازندران)
۳) رادین خیام(تهران)
۴) مبین علیپور(آ.غربی)

نفرات برتر آخرین رده بندی جوانان:

۱) امین احمدیان(تهران)
۲) حمید شمس(البرز)
۳) امیر رضا عباسی(تهران)
۴) علیرضا رهنما(آ.شرقی)

ورزشکاران برتر امید به استناد رنکینگ ملی:

۱) پوریا عمرانی(مازندران)
۲) آرمان حاجی ئی(تهران)
۳) امیر حسین هدایی(تهران)
۴) سجاد حسینی(اصفهان)
۵) متین لطف الله نسبی(کردستان)

مربیان دعوت شده به اردو:

۱) رضا فرجی _ سرمربی تیم ملی امید
۲) میعاد مکیف_سرمربی تیم ملی جوانان
۳) صمدتدبیری _ سرمربی تیم ملی نوجوانان

این اردو با نظارت فنی و مستقیم آقای محمد رضا میرالماسی مدیریت تیم‌های ملی برگزار می‌گردد.

آغاز تمرینات: عصر ۱۱ دی ماه
پایان تمرینات: عصر ۲۰ دی ماه/فارس