رئیس اسبق کنفدراسیون شمشیربازی آسیا دار فانی را وداع گفت

اولین رئیس کنفدراسیون شمشیربازی آسیا و پیشکسوت این رشته روز گذشته دار فانی را وداع گفت و به دیار حق شتافت. به گزارش مازند اسپرت؛ هوشنگ الماسی، پیشکسوت ارزشمند رشته شمیربازی و اولین رئیس کنفدراسیون شمشیربازی روز گذشته عمر از دنیا فرو بست و به دیار حق شتافت. مرحوم هوشنگ الماسی در سال‌های ١٣٤٥ تا […]

خبرگزاری فارس: رئیس اسبق کنفدراسیون شمشیربازی آسیا دار فانی را وداع گفت

اولین رئیس کنفدراسیون شمشیربازی آسیا و پیشکسوت این رشته روز گذشته دار فانی را وداع گفت و به دیار حق شتافت.

به گزارش مازند اسپرت؛ هوشنگ الماسی، پیشکسوت ارزشمند رشته شمیربازی و اولین رئیس کنفدراسیون شمشیربازی روز گذشته عمر از دنیا فرو بست و به دیار حق شتافت.

مرحوم هوشنگ الماسی در سال‌های ١٣٤٥ تا ١۳٥٧ رئیس فدراسیون شمشیربازی ایران بود که در آن زمان تیم‌های شمشیربازی بهترین نتیجه خود را در مسابقات آسیایی تهران گرفتند. همچنین مرحوم الماسی سه دوره رئیس کنفدراسیون شمشیربازی آسیا را عهده دار بودند.

مرحوم هوشنگ الماسی فارغ التحصیل رشته مربیگری شمشیربازی از کشور ایتالیا بودند و سال‌ها به عنوان مربی تیم ملی شمشیربازی فعالیت داشتند.

الماسی از قهرمانان ملی و بین المللی شمشیربازی بوده و به عنوان ورزشکار در المپیک تو کیو حضور داشتند. فدراسیون شمشیربازی این مصیبت را به خانواده الماسی تسلیت گفته و از خداوند منان برای آن مرحوم طلب مغفرت و آمرزش کرد./فارس