در دیدار اعضای ستاد مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد با معاون وزیر ورزش چه گذشت ؟ + تصاویر

اعضای ستاد چهاردهمین دوره مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد با مناف هاشمی معاون بهشهری وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند . به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از بهشهر ؛در این جلسه دکتر شاعری نماینده مردم بهشهر در مجلس ، فرماندار ، شهردار ، اعضای شورای شهر و هیات کشتی حضور داشتند و پیرامون برگزای هر […]

22252اعضای ستاد چهاردهمین دوره مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد با مناف هاشمی معاون بهشهری وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند .

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از بهشهر ؛در این جلسه دکتر شاعری نماینده مردم بهشهر در مجلس ، فرماندار ، شهردار ، اعضای شورای شهر و هیات کشتی حضور داشتند و پیرامون برگزای هر چه مطلوب تر این رقابت ها گفت گو کردند .
مناف هاشمی معاون بهشهری توسعه منابع و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان در این دیدار گفت  : وزارت ورزش و جوانان از برگزاری این مسابقات همانند همیشه حمایت می کند و در حد امکان از ارائه هرنوع کمکی به این رقابت ها دریغ نخواهد کرد.
وی بیان کرد : حضور تیم های متعدد خارجی و استقبال فراوان استان های کشور از این رقابت ها ، بیانگر اهمیت و کیفیت بالای این مسابقات است که باید تلاش شود با فراهم کردن شرایط لازم ، این مسابقات جایی در فهرست فدراسیون جهانی کشتی پیدا کند.
علی محمد شاعری نماینده مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار گفت : ورزش شهرهای شرق مازندران با وجود کمبودهای مربوط به کافی نبود سالن ها و اماکن ورزشی ، موفقیت ها و افتخارات زیادی برای ورزش کشور کسب کرده که لازم است وزارت ورزش و جوانان توجه بیشتر و جدی تری به این منطقه داشته باشد
وی بیان کرد : این رقابت ها در سال های اخیر توانسته نظر استان های صاحب کشتی را به خود جلب کند و به مسابقاتی معتبر و مرجع در رده سنی جوانان تبدیل شود.
سجادی فرماندار هم گفت : توجه و تاکید دولت در فراهم کردن زیرساخت های لازم انجام ورزش ، یکی از گام های موثر در مسیر پیشرفت بیشتر ورزش حرفه ای و قهرمانی بهشهر است که رسیدن به آن را هدف قرار داده ایم .
شهرام جعفری رییس هیات کشتی بهشهر هم از کمک های مداوم و مستمر وزارت ورزش و جوانان به هیات کشتی بهشهر تقدیر کرد و گفت : کمیته های گوناگون برگزاری مطلوب این رقابت ها تشکل شده و تلاش می کنیم با بهره مند شدن از همه ظرفیت های شهرستانی، مسابقاتی به مراتب با کیفیت تر از دوره های قبل برگزار کنیم .
چهاردهمین دوره مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد با حضور تیم های داخلی و خارجی ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه در بهشهر برگزار می شود.

 

4 1

4 2

4 3

4 3

4 4

4 5

4 6

4 7

4 8

4 9

4 10