مراسم سومین روز درگذشت معاونت اداره ورزش و جوانان رامسر برگزار شد + تصاویر

مراسم سومین روز درگذشت احسان اله غنمی پنج شنبه ۱۸ آذر ۹۵ در محل زادگاه وی مسجد امام حسین (ع) تلارسر تجن برگزار شد. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از غرب استان ؛در این مراسم، چهره های سیاسی، ورزشی و اجتماعی از اقشار مختلف جامعه همچون حجت الاسلام رضایی امام جمعه محترم شهرستان،محمدی معاون توسعه […]

1 12

مراسم سومین روز درگذشت احسان اله غنمی پنج شنبه ۱۸ آذر ۹۵ در محل زادگاه وی مسجد امام حسین (ع) تلارسر تجن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از غرب استان ؛در این مراسم، چهره های سیاسی، ورزشی و اجتماعی از اقشار مختلف جامعه همچون حجت الاسلام رضایی امام جمعه محترم شهرستان،محمدی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و هیئت همراه،آزاد معاون فرماندار، شهردار رامسر،روسای ادارات ورزش و جوانان تنکابن و رامسر و عباس آباد و کارکنان، اعضای شورای شهر رامسر و کتالم و سادات شهر، معاون دادگستری و روسای شعبه دوم و سوم دادگاه، جمعی از روسا و کارکنان ادارات ،جنتی رئیس ابفای شرق تهران ،سید مراد محمدی  چهره پر افتخار کشتی کشور،جمعی ازروسای ادارات و نهادهای شهرستان و روسای هیاتهای ورزشی ،مربیان و ورزشکاران و ….حضور داشتند.

به گزارش مازند اسپرت؛احسان اله غنمی معاونت اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر صبح دم روز سه شنبه (۱۶آذر‌ماه)، پس از تحمل یک دوره بیماری، در سن ۵۵سالگی درگذشت و پیکرش نیز پس از تشییع در گلزار شهدای چهل شهیدان رامسر به خاک سپرده شد.

مرحوم احسان اله غنمی بیش از ۱۵سال مبارزه با بیماری خون و تحمل درد چند ساله در اواخر که حدود یکماه در بیمارس تان دکتر شریعتی تهران بستری بود که نهایتآ بعد از انتقال به بیمارستان رامسر حدود ۴۸ ساعت بعد بعلت بیماری سرطان در آذر ۹۵ دار فانی را وداع گفت.

لازم به ذکر است مرحوم احسان اله غنمی پیشکسوت ورزش  و مرد اخلاق ابتدای فعالیت خود را  از شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان آغاز نمود و پس از انتقال مسئولیت وی به اداره تربیت بدنی (سابق )رامسر از زمان آقای باقری در اواخر دهه هفتاد بعنوان معاون اداره ورزش و جوانان فعالیت خود را پر رنگ در شهر خود برای اعتلای ورزش قلم زد.

وی علاوه بر مسئولیت معاونت اداره ورزش و جوانان فعالیت های مختلفی همچون مسئول امور باشگاه ها، مسؤل ماده ۸۸ و رابط حقوقی، سرپرستی هیات های ژیمناستیک و هندبال ، دبیری هیاتهای نجات غریق و پزشکی ورزشی شهرستان  و.. را بر عهده داشتند.

 

1 1

1 2

1 3

1 4

1 5

1 6

1 7

1 8

1 9

1 10

1 11

1 12

1 13

1 14

1 16

1 17

1 18

1 19

1 20

1 21

1 22

1 23

1 24

1 25

1 26

1 27

1 28