هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان/آتش بازی استقلال های ساروی در روز شکست بانوان نوشهری + نتایج

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان با برتری ساروی ها وشکست نوشهری ها دنبال شد. به گزارش مازند اسپرت؛هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان عصر امروز در شهرها مختلف کشور پیگیری شد که در این هفته از رقابت ها دو نماینده مازندران در برابر حریفانشان صف آرایی کردند . در یکی از این دیدار ها […]

fuutsbanoهفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان با برتری ساروی ها وشکست نوشهری ها دنبال شد.

به گزارش مازند اسپرت؛هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان عصر امروز در شهرها مختلف کشور پیگیری شد که در این هفته از رقابت ها دو نماینده مازندران در برابر حریفانشان صف آرایی کردند .

در یکی از این دیدار ها تیم فوتبال استقلال ساری در خانه میزبان تیم فوتسال دختران کویر کرمان بود .

در این دیدار استقلالی های ساروی موفق شدند بعد چند هفته عدم نتیجه گیری ، این هفته حریف خودشان را با نتیجه پرگل ۷ بر ۳ شکست دهند تا به یک برد شیرین و دلچسب دست پیدا کنند.

در این دیدار  مهناز علی زاده باز هم برای بانوان استقلال ساری درخشید و سه گل از ۷ گل تیمش را به ثمر رساند .همچنین فاطمه متولی ستاره ملی پوش آبی پوشان ساروی هم در این دیدار به مانند علیزاده هت تریک کرد تا تجربه و قدرت خودش را رخ دختران کرمانی بکشد . فریبا میرزاجانی هم دیگر گل استقلالی های ساروی را به ثمر رساند تا آبی پوشان امروز با نتیجه پرگل ۷ بر ۳ حریف کرمانی خود را شکست دهند.

اما در دیگر دیدار تیم فوتسال بازرگانی امیر نوشهر در دیداری خارج از خانه میهمان تیم ملی حفاری اهواز بود.

در این دیدار شاگردان رودگر عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشتند و در این دیدار خارج از خانه با نتیجه ۹ بر ۱ مغلوب میزبان اهوازی خود شدند تا سه امتیاز این دیدار را از دست دهند.

نتایج بازی های هفته دوازدهم به شرح زیر است:

استقلال ساری۷- ۳ دختران کویر کرمان

ملی حفاری اهواز۹-۱ بازرگانی امیر نوشهر

سپاهان اصفهان۵-۴ سایپا تهران

کارا شیراز۲- ۱۰دانشگاه آزاد تهران

شهرداری زنجان۱-۹ پالایش نفت آبادان

گفتنی است، به دلیل انصراف دو تیم تبریزی از ادامه ى لیگ این هفته  شهرداری رشت و سپیدرود می رشت استراحت می کنند.