حواشی اخیر روی بازیکنان بی‌تاثیر نبوده است/ به شاگردانم گفتم روی بازی تمرکز کنند

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری کاشان گفت: حواشی اخیری که در گرگان رخ داد، روی بازیکنان بی تاثیر نبوده است. به گزارش مازنداسپرت ؛ در مورد نخستین پیروزی شهرداری گرگان در لیگ برتر فصل جاری اظهار داشت: این پیروزی کمک زیادی به ما خواهد کرد که از شرایط نامناسبی که داشتیم خارج شویم. بازی خوبی را پشت […]

خبرگزاری فارس: حواشی اخیر روی بازیکنان بی‌تاثیر نبوده است/ به شاگردانم گفتم روی بازی تمرکز کنند

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری کاشان گفت: حواشی اخیری که در گرگان رخ داد، روی بازیکنان بی تاثیر نبوده است.

به گزارش مازنداسپرت ؛ در مورد نخستین پیروزی شهرداری گرگان در لیگ برتر فصل جاری اظهار داشت: این پیروزی کمک زیادی به ما خواهد کرد که از شرایط نامناسبی که داشتیم خارج شویم. بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و از همان ابتدا هم برتر بودیم. ۲۰ امتیاز هم پیش بودیم، اما به بازیکنان کلیدی‌مان استراحت دادیم و اختلاف کمتر شد.

وی در مورد اینکه این برد به وحدت تماشاگران در گرگان کمک خواهد کرد، گفت: آنهایی که علاقمندان واقعی بسکتبال گرگان بودند، نمی‌خواستند که چنین شرایطی به وجود بیاید، اما برخی دنبال مسائل دیگری بودند و تعمدی و با برنامه‌ریزی کارهایی را انجام می‌دهند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: حواشی اخیری که به جود آمد قطعا روی بازیکنان تاثیرگذار بود. سعی کردیم در چند روز گذشته در جلساتی که داشتیم آنها را توجیه کنیم که این مسائل طبیعی است و روی تیم و بازی تمرکز بیشتری داشته باشند.

ایزدپناه در مورد حضور مارشال در این تیم عنوان کرد: حضور او کمک زیادی به ما می‌کند و قطعا در بازی‌های آینده بهتر و هماهنگ‌تر خواهد شد. تونچینیچ، دیگر بازیکن خارجی‌مان هم شرایط خوبی را سپری می کند.

وی با اشاره به دیدار سخت هفته آینده شهرداری گرگان مقابل پتروشیمی عنوان کرد: نمی‌گوییم که پتروشیمی را شکست می‌دهیم، اما از پیش بازنده و دست و پا بسته نیستیم./قارس