طاهری: برای بدست آوردن جام قهرمانی هم‌قسم شده‌ایم/ امسال کار بسیار سختی داریم

فرنگی‌کار وزن ۸۰ کیلوگرم بیمه رازی گفت: نایب قهرمانی کشتی آزاد در این رقابت‌ها باعث شد تا تمام نگاه‌ها به فرنگی‌کاران برای جبران آن نتیجه باشد. به گزارش مازنداسپرت ؛رامین طاهری  درباره حضورش همراه با بیمه رازی در مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان گفت: نایب قهرمانی کشتی آزاد در این رقابت‌ها باعث شد تا […]

خبرگزاری فارس: طاهری: برای بدست آوردن جام قهرمانی هم‌قسم شده‌ایم/ امسال کار بسیار سختی داریم

فرنگی‌کار وزن ۸۰ کیلوگرم بیمه رازی گفت: نایب قهرمانی کشتی آزاد در این رقابت‌ها باعث شد تا تمام نگاه‌ها به فرنگی‌کاران برای جبران آن نتیجه باشد.

به گزارش مازنداسپرت ؛رامین طاهری  درباره حضورش همراه با بیمه رازی در مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان گفت: نایب قهرمانی کشتی آزاد در این رقابت‌ها باعث شد تا تمام نگاه‌ها به فرنگی‌کاران برای جبران آن نتیجه باشد.

وی ادامه داد: البته بچه‌های تیم آزاد تمام تلاش خود را کردند، اما متأسفانه نتوانستند از عناوین قهرمانی خود در ۲ دوره گذشته دفاع کنند. همین موضوع نشان داد این رقابت‌ها در بین کشورهای عضو اتحادیه جهانی کشتی جا افتاده است و سطح فنی بالایی برخوردار است.

فرنگی‌کار وزن ۸۰ کیلوگرم بیمه رازی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم ناکامی کشتی آزاد را جبران و قهرمانی سال گذشته خود را تکرار کنیم. هرچند می‌دانیم امسال کار بسیار سختی خواهیم داشت، با توجه به اسامی اعلام شده سطح مسابقات به‌مراتب بالاتر از دوره گذشته خواهد بود. از طرفی با توجه به برگزاری مسابقات در اروپا و جایگاه کشتی فرنگی در این قاره استقبال خوبی توسط تیم‌های شرکت‌کننده شده است.

طاهری خاطرنشان کرد: از طرفی برگزاری مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی باعث افزایش جذابیت این مسابقات می‌شود و کشورها تلاش کرده‌اند در کنار تیم‌های ملی خود یک تیم قدرتمند باشگاهی را برای حضور در این رقابت‌ها عازم مجارستان کنند. خوشبختانه بچه‌های تیم بیمه رازی هم همدل و هم‌قسم شده‌اند تا جام قهرمانی را به ایران بیاورند و زحمات کادر فنی و مسئولان بیمه را جبران کنند./فارس