برآورد ۲۵ میلیاردی پاداش مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک

معاون مالی وزیر ورزش اعلام کرد: هزینه پاداش مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک ۲۵ میلیارد تومان می‌شود.   به گزارش خبرنگار ورزشی مازند اسپرت؛ قبل از آغاز بازی‌های المپیک ریو مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش پاداش‌هایی را برای مدال‌آوران در نظر گرفتند. همچنین مسئولان وزارت ورزش اعلام کردند تا قبل از آغاز سال ۹۶ در […]

خبرگزاری فارس: برآورد 25 میلیاردی پاداش مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک

معاون مالی وزیر ورزش اعلام کرد: هزینه پاداش مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک ۲۵ میلیارد تومان می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی مازند اسپرت؛ قبل از آغاز بازی‌های المپیک ریو مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش پاداش‌هایی را برای مدال‌آوران در نظر گرفتند. همچنین مسئولان وزارت ورزش اعلام کردند تا قبل از آغاز سال ۹۶ در مراسمی با حضور حسن روحانی رئیس‌جمهوری کشورمان پاداش مدال‌آوران پرداخت خواهد شد.

سیدمناف هاشمی در خصوص اینکه برآورد شما از بودجه پاداش قهرمانان چقدر است، به فارس گفت: برآورد ما ۲۵ میلیارد تومان بوده است. تلاش می‌کنیم تا طبق قولی که دادیم قبل از سال ۹۶ مراسم را برگزار کنیم.

هاشمی در ادامه در پاسخ به این سوال که تکلیف استخدام قهرمانان المپیک و پارالمپیک چه شد؟ گفت: امروز دومین جلسه را با نماینده سازمان مدیریت برگزار کردیم. همچنین جلسه‌ای را با مدیران وزارتخانه‌های دیگر داریم تا آنها را توجیه کنیم که استخدام قهرمانان فقط برای وزارت ورزش نیست.

معاون مالی وزیر ورزش در حاشیه مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در خصوص میزبانی ایران اظهار داشت: مقدمات این میزبانی به خوبی انجام شده است. جایگاه تیراندازی آسیا در دنیا بالاست. ملی‌پوشان ایران هم تا اینجا خوب کار کردند. امیدوارم که مقام‌های خوبی را در این رشته پرمدال کسب کنند. تیراندازی رشته‌ای است که می‌تواند جایگاه ایران را در المپیک تغییر دهد./فارس