دکتر نجاریان نماد یک مدیر موفق در تیمداری ورزش مازندران

این دیدگاه از آن جهت قابل توجه است که برخی از افراد تحت عنوان مدیران یا سرپرست تیم های ورزشی متأسفانه تنها هنرشان در جعل اسناد مالی در ورزش و ریخت و پاش ها خلاصه شده که این روند سوء اصل و اساس ورزش و تیمداری در ورزش استان را به چالش کشانده است به […]

fffffffffffffffffffffffffffffffاین دیدگاه از آن جهت قابل توجه است که برخی از افراد تحت عنوان مدیران یا سرپرست تیم های ورزشی متأسفانه تنها هنرشان در جعل اسناد مالی در ورزش و ریخت و پاش ها خلاصه شده که این روند سوء اصل و اساس ورزش و تیمداری در ورزش استان را به چالش کشانده است

به گزارش مازنداسپرت ؛  حدود ۲۰ سال است که دکتر سعید نجاریان در ورزش کشور / مازندران و ساری در بالاترین سطج لیگ باشگاهها تیمداری می کند چه در ایامی که هیچ نهاد و ارگان و تشکیلاتی که به دکتر نجاریان و تیم او حتی یک ریال پرداخت نکردند و چه در شرایط کنونی که برخی از تشکیلات اداری حدود ۵ الی ۱۰ درصد از هزینه های تیمداری برای شهروند را پرداخت می کنند ، دکتر نجاریان با مدیریت خوبی که در تیمداری لیگ برتر داشته ، همواره از عالیترین و فنی ترین مربیان نمونه کشوری جهت کشف استعدادهای این شهر بهره برده است .

ما هیچگاه خبری مبنی بر اعتصاب بازیکنان و مربیان و مصاحبه کادر فنی پیرامون عدم پرداخت حق و حقوق و مزایا و یا برای هر شکست بهانه سازی که پول نگرفته ایم و پول می خواهیم را نشنیده ایم .

متأسفانه این روزها در ورزش مازندران باب شده که تیمی که حتی چند روز یا یک ماه حق و حقوق سرمربی اش به تأخیر می افتد شاهد اعتصاب غذا از سوی بازیکنان و مربیان و تحمیل انواع شکست ها و جوسازی های رسانه ای گروه های فشار و مصاحبه های آنچنانی هستیم که این موضوع بیانگر ضعف شدید سرپرستی و مدیریت ورزش می باشد که یک تیم در طول یک فصل بازیکنان و کادر فنی متهم به دوپینگ و تبانی و تهدید تماشاگران و انواع درگیری های فیزیکی در بین بازیکنان خودی و بازیکنان بیرونی و تصاویر مجروح آسیب دیدگان را در فضای مجازی به نمایش قرار دادند یا به گونه ای بازی کردند که اصل مقررات نظم و انظباط قوانین بین المللی یک رشته را به تمسخر درآورده اند .

یا بحث کسر حق و حقوق و اعتصاب بازیکنان در فرمانداری و شهرداری و استانداری ، همه این موارد را ما طی چند مدت گذشته در مدیریت تیم های ورزشی ملاحظه کرده ایم و از همه بدتر اجیر کردن عده ای از اراذل اوباش با هزینه های سنگین مالی برای تهدید و تحریک تماشاگران در زمان تمرین تیم های مقابل ، جملگی نشان از ضعف مفرط تیمداری در ورزش استان دارد .

البته همین مدیران نالایق / مبتدی و غیرورزشی با تزریق پول های بی حساب و کتاب از بیت المال تنها به دنبال تبلیغات کاذب و بزرگ نمایی پیروزی های کوچک و کوچک کردن شکست های بزرگ هستند .

نظر به این دیدگاه به حمدالله در مدیریت دکتر نجاریان هیچگاه ما شاهد چنین برخوردهای زشت و غیراخلاقی و ریخت و پاش های مالی سنگین نبوده ایم ؛ وی مدیری اخلاق مدار و کاربلد است که خدمات وی به ورزش مازندران و ساری هیچگاه از اذهان جامعه ورزشی پاک نخواهد شد .

این دیدگاه از آن جهت قابل توجه است که برخی از افراد تحت عنوان مدیران یا سرپرست تیم های ورزشی متأسفانه تنها هنرشان در جعل اسناد مالی در ورزش و ریخت و پاش ها خلاصه شده که این روند سوء اصل و اساس ورزش و تیمداری در ورزش استان را به چالش کشانده است .

باید اشاره داشت وای به روزی که مردم توجه شوند زیر سایه بهانه تیمداری در ورزش چه اهداف سوء استفاده گرایانه مالی نهفته و سیمای تیمداری با سیرت آن کاملاً مغایرت دارد . یک مدیر یا سرپرست ورزش ابتداً باید پاکدست و شجاع و فنی و امانتدار باشد نه اینکه همواره از مقام پاسخگویی به شبهات مالی ورزشی فرار و نگران افشای واقعیت های ورزشی باشد  .

به هر حال این تحلیل از دکتر سعید نجاریان به عنوان یک مدیر نمونه ورزشی به نیکی یاد می کند و امید است که سایر مدیران و سرپرستان ورزشی ما نیز مسیر درست تیمداری در ورزش را پیشه کرده و همواره در مواجه با جامعه ورزشی و افکار عمومی ، صداقت را سرلوحه برخوردها و اظهار نظراتشان قرار دهند .