رشیدی: با سرپرست تیم برخورد جدی خواهیم داشت/ گزارش کمیته انضباطی را به همه اعلام خواهیم کرد

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: یک تخلفی صورت گرفته است که قطعا با تشکیل کمیته انضباطی با عابدی سرپرست تیم برخورد جدی خواهیم داشت. به گزارش مازنداسپرت ؛ عکس‌ها و فیلم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد نماینده تیم ملی موی تای بانوان در مراسم توزیع مدال، کنار نماینده اشغالگر قدس روی سکو ایستاده […]

خبرگزاری فارس: رشیدی: با سرپرست تیم برخورد جدی خواهیم داشت/ گزارش کمیته انضباطی را به همه اعلام خواهیم کرد

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: یک تخلفی صورت گرفته است که قطعا با تشکیل کمیته انضباطی با عابدی سرپرست تیم برخورد جدی خواهیم داشت.

به گزارش مازنداسپرت ؛ عکس‌ها و فیلم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد نماینده تیم ملی موی تای بانوان در مراسم توزیع مدال، کنار نماینده اشغالگر قدس روی سکو ایستاده و در پایان مسابقات هم با نماینده رژیم اشغالگر قدس عکس یادگاری گرفته است و در این باره خبرگزاری فارس خبری پیرامون این موضوع را منتشر کرد که رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی نیز در مورد این موضوع توضیحات کاملی داد.

محمود رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: عابدی سرپرست تیم اعزامی به این مسابقات بوده و او باید پاسخگو باشد. به هر حال یک تخلفی صورت گرفته است. ما طی چند روز گذشته در حال بررسی این موضوع هستیم و قطعا با هر کسی که تخلف کرده، برخورد خواهیم کرد. اصلا اگر برادرم هم باشد باید پاسخگو باشد.

وی در ادامه افزود: بنده در رابطه با این موضوع با سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان هم صحبت کردم و او اعلام کرده مسئولانی که به عنوان حراست همراه تیم بوده‌اند نیز باید پاسخگو باشند. حتی غفاری نماینده تیم ملی بانوان نیز باید در مورد این موضوع پاسخگو باشد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: ما در قرعه‌کشی مسابقات نیز برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام دادیم تا غفاری با نماینده رژیم اشغالگر قدس مبارزه نکند. او پس از شکست نماینده اوکراین به مصاف نماینده فرانسه رفت که با توجه به سیاست‌های که ما داریم، تصمیم بر این شد او مقابل حریف فرانسوی بازنده باشد. غفاری واقعا در این مسابقات عملکرد خوبی داشت و حتی به عنوان بهترین دختر فنی در این مسابقات انتخاب شد.

رشیدی در ادامه، خاطرنشان کرد: بنده این اتفاقاتی که رخ داده است را نه تنها تأیید نمی‌کنم، بلکه رد می‌کنم. اگر کل مدال‌های کاروان در این مسابقات طلا بود، باز هم مدعی می شدم که به هیچ عنوان نمایندگان ما نباید کنار ملی‌پوشان رژیم اشغالگر قرار بگیرند. این نظر شخصی و قلبی من است و قطعا تفکر همه ایرانیان وطن‌ پرست است که اسرائیل یک رژیم کودک‌کش، مظلوم‌کش و غاصب است و به هیچ عنوان ما آنها را به رسمیت نمی‌شناسیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی در مورد اینکه به زودی کمیته انضباطی برای برخورد با خاطیان برگزار خواهد شد، گفت: برای تشکیل جلسه کمیته انضباطی چند روز نیاز به زمان است، اما ما خارج از این پروسه به سرعت جلسه کمیته انضباطی را برگزار می‌کنیم و با عابدی که مسئول تیم بوده برخورد خواهیم کرد. او مدعی شده در آن ساعت با سفیر ایران در کازان جلسه داشته و تیم را به دست مسئولان حراست سپرده است، اما سرپرست یعنی همه کاره تیم. متأسفانه بنده به دلیل امتحانی که در ایران داشتم نتوانستم تیم را همراهی کنم و اگر آنجا بودم، شاید این اتفاق رخ می‌داد، اما این به آن معنا نیست که ما پاسخگو باشیم. از همه عذرخواهی می‌کنیم و باز هم می‌گوییم رژیم اشغالگر قدس به هیچ عنوان برای ما ایرانیان به رسمیت شناخته شده نیست.

وی در پایان صحبت های خود، عنوان کرد: این خطای غیرعمدی سرپرست تیم بوده، اما این به آن معنا نیست که با آن برخورد نکنیم. شک نکنید در کمیته انضباطی تصمیمات جدی خواهیم گرفت و گزارش آن را به وزارت ورزش و جوانان، شورای برون مرزی و همه مردم اطلاع می‌دهیم./فارس