گلایه های مربی تیم بانوان مقاومت جویبار/مدانلو :چرا کسی به فکر تیم فوتسال بانوان جویبار نیست !

تیم فوتسال بانوان مقاومت جویبار سه سال هست که با کمترین امکانات در لیگ دسته اول استان حضور دارد که به تازگی با مشکلات عجیبی روبروی شده است . به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان جویبار؛این تیم که با کمترین امکانات و بدون حمایت مسئولین شهرستان توسط خود اعضای تیم اداره و مخارج خود […]

photo 2016 12 02 21 16 46

تیم فوتسال بانوان مقاومت جویبار سه سال هست که با کمترین امکانات در لیگ دسته اول استان حضور دارد که به تازگی با مشکلات عجیبی روبروی شده است .

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان جویبار؛این تیم که با کمترین امکانات و بدون حمایت مسئولین شهرستان توسط خود اعضای تیم اداره و مخارج خود را از بازیکنان تیم تامین می کند .
طی گفتگویی که با مربی این تیم خانم مدانلو انجام شده وی به نداشتن حتی لباس بازی و تمرین اشاره کرد و بیان داشت تیم ما با حضور بیست بانوی جویباری تشکیل شده و در بدترین شرایط به تمرین می پردازیم .
وی با اشاره به اینکه این تیم حتی برای تمرین باید سانس سالن را اجاره کنند و ساعتی که به آنها تعلق گرفته بدترین زمان ممکن برای تمرین است و به دلیل نداشتن یک روز تمرینی اختصاصی برای بانوان باعث مشکلات زیادی شده است .
مدانلو همچنین ضمن انتقاد از مسئولین هئیت فوتبال و ورزش جویبار اعلام کرد: تیم بانوان چه فرقی با آقایان دارد ؟ ما هم در این شهر زندگی می کنیم و خرج تیم ما به اندازه یک دهم قرارداد یک بازیکن فوتبال نیست ولی متاسفانه کسی به فکر تیم فوتسال بانوان نیست ..

فصل گذشته بعد از پیگیری های اینجانب برای حل مشکل مخارج بازی ها به ما اعلام شده که از بازی ها انصراف دهید اما با هزینه های شخصی این تیم حفظ شد..
مدانلو همچنین با تشکر ویژه از آقایان یاری و رحیمی اعضای شورای شهر از مسئولین شهرستان خواستار شد که به ورزش بانوان مخصوصا فوتسال توجه بیشتری کنند که این تیم و این جوانان متعلق به جویبار هستند و به ورزش مشغول هستند و کل هزینه یک فصل تیم کمتر از شش میلیون می باشد .

 پاورقی نویسنده :

آقایان مسئول ورزش جویبار و استان این تیم به یک سالن رایگان برای تمرین و لباس ورزشی احتیاج دارد خواسته زیادی نیست…!

منتظر جواب مسئولین شهر هستیم…!