نتایج هفته هفتم لیگ برتر نوجوانان کشور/از تساوی نوشهروفریدونکنار تا برتری نساجی و پیروزی ساری !

هفته هفتم رقابت های لیگ برتر نوجوانان کشور این هفته برگزار شذ.   به گزارش مازند اسپرت؛هفته هفتم رقابت های لیگ برتر نوجوانان کشور این هفته در شهرهای مختلف کشور برگزار شذ تا هفته پایانی نیم فصل این رقابت ها به اتمام برسد . در این هفته از رقابت ها دو تیم مازندرانی متین بابل […]

6هفته هفتم رقابت های لیگ برتر نوجوانان کشور این هفته برگزار شذ.

 

به گزارش مازند اسپرت؛هفته هفتم رقابت های لیگ برتر نوجوانان کشور این هفته در شهرهای مختلف کشور برگزار شذ تا هفته پایانی نیم فصل این رقابت ها به اتمام برسد .

در این هفته از رقابت ها دو تیم مازندرانی متین بابل و پیروزی ساری به مصاف هم رفتند . در این دیدار ساروی ها موفق شدند با یک گل متین را شکست دهند و سه امتیاز این دیدار را کسب کنند.

در دیگر دیدار این هفته تیم فوتبال پدیده ساری در برابر مقاومت تهران قرار گرفت . در این دیدار ساروی ها علی رغم ارائه یک دیدار خوب و پسندیده موفق نشدند از حریف خود امتیازی کسب کنند و در نهایت با نتیجه دو بر یک مغلوب حریف تهرانی خود شدند.

دیگر دربی مازندرانی این هفته را شهرداری نوشهر و دانش فریدونکنار برگزار کردند .در این دیدار دو تیم درحالی که بازی خوبی را به نمایش گذاشته بودند در پایان به تساوی یک یک دست پیدا کردند تا امتیازات را بین خودشان تقسیم کنند.

تیم فوتبال نساجی مازندران نیز این هفته در برابر پدیده مشهد قرار گرفت . در این دیدار نساجی چی های نوجوانان موفق شدند حریف مشهدی خود را با دو گل شکست دهند و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.

 

نتایج کامل تیم های مازندرانی در هفته هفتم لیگ برتر نوجوانان کشور :

متین بابل ۰- پیروزی ساری ۱

مقاومت تهران ۲_پدیده ساری ۱

شهرداری نوشهر ۱_ دانش فریدونکنار ۱

نساجی ۲-پدیده مشهد ۰