انتقاد تند مدیر عامل باشگاه ستارگان چالوس خطاب به حاشیه سازان

انتقاد تند مدیر عامل باشگاه ستارگان چالوس خطاب به حاشیه سازان/ جواد یوسغی : نمیدانم برخی از حاشیه سازی برای ستارگان چالوس چه چیزی بدست می آورند ؟ به گزارش مازند اسپرت؛انتشار اخبار دروغین پیرامون باشگاه ستارگان چالوس مدیر عامل این باشگاه را به واکنش وا داشت. درپی انتشار اخبار کذب پیرامون عدم شرکت باشگاه […]

1انتقاد تند مدیر عامل باشگاه ستارگان چالوس خطاب به حاشیه سازان/ جواد یوسغی : نمیدانم برخی از حاشیه سازی برای ستارگان چالوس چه چیزی بدست می آورند ؟

به گزارش مازند اسپرت؛انتشار اخبار دروغین پیرامون باشگاه ستارگان چالوس مدیر عامل این باشگاه را به واکنش وا داشت.
درپی انتشار اخبار کذب پیرامون عدم شرکت باشگاه ستارگان در مسابقات رسمی جواد یوسفی مدیر عامل باشگاه ستارگان در گفتگو با خبرنگاران رسما این خبر را تکذیب کرد .
جواد یوسفی در گفتگو باخبرنگار مازند اسپرت گفت: باشگاه ما کمتر از ۵ماه است که فعالیت آکادمیک خود راآغاز کرده است و دراین مدت بیشتر به فکر بازیکن سازی و تقویت زیر ساختها بوده ایم . مااز روز اول که مدرسه فوتبالمان رابا۴ نفر شروع کردیم هم اسپانسر داشتیم و مدیریت اتوگالری اکبری نهایت همکاری را باما انجام داد و تا به امروز که ما تیم امیدهم تشکیل داده ایم شخص آقای اکبری در کنار ما و بلکه جلوتر از ما قرارداشته و یکی از ارکان اصلی باشگاه محسوب میشود.
مشاهده خبری از نبود اسپانسر و عدم شرکت در مسابقات به علت نبود اسپانسر کذب محض است و صرفا جهت تخریب شخص آقای اکبری  این کار صورت گرفته است .
واقعا نمیدانم افرادی که کارهای اینچنینی انجام  میدهند آیا وجدان ندارند ؟

یوسفی درادامه افزود : بنده امروز که از مسابقه مقابل پرشین نوشهربه سمت چالوس در حرکت بودیم ازاین موضوع باخبر شدم و روحم ازاین ماجرا خبر نداشت . نمیدانم این خبر از کجا و توسط چه کسی و باچه هدفی منتشر شده است اما حس میکنم برخی قصد تخریب اسپانسر باشگاه رادارند تاازاین طریق به باشگاه ستارگان چالوس ضربه بزنند .

جواد یوسفی در ادامه خاطر نشان کرد:
اینکه ما هم مثل سایر تیمهای مازندرانی مشکل مالی داشته باشیم امری طبیعی است اما تخریب شخصی که همه جوره به عنوان یک دوست و برادر بزرگتر درکنار مابوده هم کاری ناجوانمردانه و غیر اخلاقی است .
جواد یوسفی ادامه داد: سریعا بااطلاع از انتشار چنین خبری با روابط عمومی باشگاه تماس گرفتم و این موضوع را پیگیری کردم اما شخص آقای لهراسبی که روابط عمومی باشگاه ستارگان چالوس است روحش هم ازاین ماجرا خبر نداشت .
مدیر عامل باشگاه ستارگان چالوس خاطر نشان کرد : این موضوع را دنبال خواهم کرد تا مشخص شود هدف منتشر کنندگان همچین خبری چه بوده است.باید مشخص شود  چه کسانی از ضربه زدن به اتوگالری اکبری که اسپانسر باشگاه است نفع میبرند . و اصلا چه اهدافی را دنبال میکنند .

جواد یوسفی خطاب به خبرنگاران مازندرانی گفت : بنده خودم خبرنگار هستم . واقعا انتظار همچین وقایعی در قبال باشگاه من دور از انصاف و اخلاق حرفه ای است . به یاد داشته باشید باشگاه ستارگان چالوس به مدیریت یک خبرنگار اداره میشود لذا بجای حاشیه سازی از ما حمایت کنید .

یوسفی یادآور شد : هر موقع نیاز باشد در مسابقات هم شرکت میکنیم و مشکل مالی نداریم . و اتوگالری اکبری همه جوره حامی باشگاه ماست .
جواد یوسفی در پایان خاطر نشان کرد : نمیدانم چه کسی با چه هدفی چنین کاری کرده اما امیدوارم مواردی ازاین دست دیگر تکرار نشود درغیر این صورت مجبور به برخورد از مجاری دیگر خواهیم شد .