محمد‌رضا مهاجری: تراکتورسازی یکی از شانس‌های قهرمانی است/ بردن تراکتورسازی لذت دیگری دارد

سرمربی تیم پدیده خراسان گفت: فردا هر نتیجه‌ای در بازی به دست آید، باز هم تراکتورسازی از شانس‌های اصلی قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشور است. به گزارش مازنداسپرت،  محمد‌رضا مهاجری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: من در ابتدا ضایعه دردناک درگذشت تعدادی از هموطنان تبریزی در قطار تبریز […]

خبرگزاری فارس: تراکتورسازی یکی از شانس‌های قهرمانی است/ بردن تراکتورسازی لذت دیگری دارد

سرمربی تیم پدیده خراسان گفت: فردا هر نتیجه‌ای در بازی به دست آید، باز هم تراکتورسازی از شانس‌های اصلی قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشور است.

به گزارش مازنداسپرت،  محمد‌رضا مهاجری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: من در ابتدا ضایعه دردناک درگذشت تعدادی از هموطنان تبریزی در قطار تبریز – مشهد را ‌به نمایندگی از‌ باشگاه پدیده مشهد و جامعه ورزشی مشهد تسلیت عرض می‌نمایم.

وی گفت: امیدوارم فردا بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم و تراکتورسازی تیمی است که جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی داشته و فردا هر نتیجه‌ای رقم بخورد، تراکتورسازی یکی از شانس‌های قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور است.

وی گفت: تراکتورسازی تیمی است که به یک یا دو بازیکن وابسته نبوده و اگر بازیکنی هم در این تیم نباشد، باز هم تاثیری در وضعیت این تیم نخواهد داشت.

مهاجری گفت: امسال قرعه مناسبی برای ما نخورده و در ۶ هفته اول ۴ بازی در حالت مهمانی داشتیم، اما امیدوارم در ادامه بتوانیم در هفته‌های آینده به نتیجه خوب دست یابیم.

سرمربی تیم پدیده مشهد اظهار داشت: در هر بازی استراتژی ما برد است و در هر بازی برای برد وارد میدان می شویم و هر بازی استراتژی خود را دارد و برنامه بازی ماشین‌سازی با بازی تراکتورسازی فرق دارد.

وی تاکید کرد: دنبال وقت کشی نیستم و ضد فوتبال بازی نمی‌کنیم، اما خوب دفاع کردن در فوتبال امروز یک هنر است.

مهاجری تاکید کرد: امسال تیم پدیده را ۵ سال جوان‌تر کرده و در تیم بازیکنان خوبی داریم و در یکی دو سال آینده بازیکنان خوبی از تیم پدیده رشد و به سطح اول فوتبال کشور خواهد رسید.

وی افزود: تا هفته یازدهم احساس خوبی از لیگ ندارم و تا تیم آمده به خود برسد، مسابقات با وقفه مواجه شده است، محسن یوسفی سه جلسه محروم شد اما سه ماه طول کشید و این وضعیت انگیزه را از بازیکن، مربی، تماشاگر و هواداران می‌گیرد.

سرمربی تیم پدیده گفت: رکوردها یک روز رکوردها شکست می شود اما امیدوارم فردا این رکورد شکسته نشود و بردن تیم تراکتورسازی شیرینی دیگری داشته و تلاش می کنیم برای ششمین بار متوالی برابر تیم تراکتورسازی به پیروزی دست یابیم./فارس