رییس هیات اسکیت مازندران : اردوی تیم ملی اسکیت بانوان در مازندران آغاز شد

رییس هیات اسکیت مازندران، از برپایی مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی اسکیت سرعت دختران ایران به میزبانی این استان در شهرسرخرود محمودآباد خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ حسین خیری نیا  گفت: این اردو از امروز چهارشنبه به مدت سه روز در محل آکادمی اسکیت مازندران در شهر سرخرود محمودآباد برگزار […]

eskeitbanooooرییس هیات اسکیت مازندران، از برپایی مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی اسکیت سرعت دختران ایران به میزبانی این استان در شهرسرخرود محمودآباد خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ حسین خیری نیا  گفت: این اردو از امروز چهارشنبه به مدت سه روز در محل آکادمی اسکیت مازندران در شهر سرخرود محمودآباد برگزار می شود.


وی افزود: در این اردو ۳۵ اسکیت سوار دعوت شده از سوی کادرفنی تیم ملی نوجوانان وجوانان بانوان ایران حضور دارند که درنهایت برترین ها به مرحله بعدی انتخاب ودعوت خواهند شد.

رییس هیات اسیکت مازندران اضافه کرد: شیما رزاقی اسکیت سوارملی پوش وعنوان دارمازندران به عنوان تنها نماینده استان در این اردو حضور خواهد داشت.

خیری نیا یادآورشد: مازندران در سال گذشته در چندین نوبت ونیز امسال میزبان اردوهای تیم های ملی ومسابقات باشگاهی و جشنواره های اسکیت دختران وپسران کشور بوده است.

وی به ظرفیت های بالای رشته ورزشی اسکیت درمازندران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مازندران از استان های پیشرو در اسکیت هم در حوزه همگانی و هم حوزه قهرمانی است که می تواند میزبان رویدادهای بزرگتر حتی در بخش ملی و بین المللی باشد.
حدود دوهزار ورزشکار مازندرانی در رشته ورزشی اسکیت سازماندهی شده است.