می خواهند عنوان تاریخی آقای گل فوتسال جهان را از ایران بگیرند + عکس

برخلاف آنچه تصور می شد گویا داستان رقابت بر سر کسب عنوان تاریخی برترین گلزن ملی فوتسال جهان به پایان نرسیده و ستاره برزیلی که در جام جهانی خداحافظی کرده بود قصد دارد با حضور مجدد در بازی های ملی رکورد گل را از آن خود کند.       به گزارش مازند اسپرت؛ ماجرای […]

برخلاف آنچه تصور می شد گویا داستان رقابت بر سر کسب عنوان تاریخی برترین گلزن ملی فوتسال جهان به پایان نرسیده و ستاره برزیلی که در جام جهانی خداحافظی کرده بود قصد دارد با حضور مجدد در بازی های ملی رکورد گل را از آن خود کند.

 
 
 
به گزارش مازند اسپرت؛ ماجرای وحید شمسایی و فالکائو به جاهای باریک کشیده شده و ستاره برزیلی که بعد از حذف تیمش توسط ایران، روی دستان بازیکنان ما از دنیای فوتبال سالنی وداع کرد، دوباره به سالن برگشته تا کار را تمام کند و حسرت به دل عنوان تاریخی نماند.
 
فالکائو ۳۰ساله که در تاریخ فوتسال یکی از برجسته ترین گلزنان محسوب می شود و عنوان بهترین بازیکن جهان را در سالهای  ۲۰۰۴، ۲۰۰۶، ۲۰۱۱، ۲۰۱۲ به خود اختصاص داده است، 
خیال دارد تا هر طور شده وحید شمسایی را پشت سر بگذارد و از خداحافظی پشیمان شده!! این اتفاقی است که فقط در کشورهای جهان سوم می افتد.
 
می خواهند عنوان تاریخی آقای گل فوتسال جهان را از ایران بگیرند
 
این نابغه برزیلی که بین سالهای ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۶ در ۲۰۱ بازی ملی دوران فوتسالش با پیراهن طلایی برزیل ۳۳۹ گل وارد دروازه تیمهای ملی جهان کرده ، پشت سر وحید شمسایی با ۳۹۲ گل حاصل از ۱۸۹ بازی ملی ایستاده و الی القاعده فاصله زیاد سبقت رقیب آمریکای لاتین از ستاره ایرانی را محال جلوه می دهد.
 
اما زمزمه های مطرح شده درباره بازگشت احتمالی فالکائو ، اسطوره ایرانی را به فکر راه چاره انداخته است تا او که هنوز در لیگ ایران جزو بهترین مهره ها به حساب می آید، قبل از واقعه راه علاجی پیدا کند.
 
وحيد شمسايى پيشنهاد كرده برای جلوگیری ازشکسته شدن رکورد جاودانه گل های ملی‌اش توسط فالکائو ،برای بازی های تدارکاتی به تیم ملی دعوت شود و مقابل تیم هایی مثل میانمار و تاجیکستان بازی کند تا آمار گلهایش را به طرز شگفت آوری افزایش دهد تا دیگر دست فالکائو هم به گرد پایش نرسد.
 
می خواهند عنوان تاریخی آقای گل فوتسال جهان را از ایران بگیرند