تماشاگردیوانه ایران-استرالیا؛۲۰سال بعدازروزتاریخی

امروز هشتم آذر است. این روز در تقویم برای هواداران فوتبال در ایران روز خاصی است. بخاطر بازی حماسی تیم ملی در ملبورن استرالیا و صعود تاریخی به جام جهانی ۹۸ فرانسه.    به گزارش مازند اسپرت؛ آن بازی را ایران با دو اختلاف باخته بود و جریان بازی هم در اختیار میزبان قدرتمند بود […]

امروز هشتم آذر است. این روز در تقویم برای هواداران فوتبال در ایران روز خاصی است. بخاطر بازی حماسی تیم ملی در ملبورن استرالیا و صعود تاریخی به جام جهانی ۹۸ فرانسه. 

 
به گزارش مازند اسپرت؛ آن بازی را ایران با دو اختلاف باخته بود و جریان بازی هم در اختیار میزبان قدرتمند بود اما ناگهان یک دیوانه خودش را از نرده های حفاظ عبور داد و به به تور دروازه ایران چنگ زد. او حتی خودش را عریان کرد و برای چند دقیقه جریان بازی که به سود استرالیا بود را متوقف کرد.
 
در آغاز مجدد مسابقه این ایران بود که به خود آمد و آن دقایق طلایی با کریم باقری و خداداد عزیزی رقم خورد.
 
حالا ۲۰سال از حمله پیتر به تور دروازه ایران در بازی تاریخی مقابل استرالیا می گذرد، او حسابی پیر شده است و گرچه دیگر شبیه دیوانه ها نیست ولی زندگی موجهی هم پیدا نکرده است . او بعد از آن کار شنیع چندبار دیگر هم در مکان های عمومی و برای جلب توجه دست به عریان کردن خود زد گرچه مدتهاست دیگر از آن کارها نمی کند.
 
چهره دیوانه ایران-استرالیا؛20سال بعدازروزتاریخی
 
تماشاگردیوانه ایران-استرالیا؛20سال بعدازروزتاریخی
 
تماشاگردیوانه ایران-استرالیا؛20سال بعدازروزتاریخی
 
یک روز پس از بازی ایران-استرالیا و حمله پیتر به تور دروازه ایران، روزنامه سیدنی آگهی داد و نوشت هرکس اطلاعات و شماره تماسی از پیتر دارد برای ما بفرستد، آن ها تا مدتها پیتر را پیدا نکردند.