ایران – هلند در استادیوم آزادی

طبق توافق سران فدراسیون دو کشور تیم ملی ایران در دیداری دوستانه به مصاف هلند می رود. به گزارش مازند اسپرت؛فدراسیون فوتبال علاقمند است در تهران برگزار کننده بازی با هلند باشد چرا که حضور احتمالی یکصد هزار نفر در استادیوم آزادی می تواند جلوه خاصی به این بازی بدهد. از همه مهمتر می تواند […]

طبق توافق سران فدراسیون دو کشور تیم ملی ایران در دیداری دوستانه به مصاف هلند می رود.

به گزارش مازند اسپرت؛فدراسیون فوتبال علاقمند است در تهران برگزار کننده بازی با هلند باشد چرا که حضور احتمالی یکصد هزار نفر در استادیوم آزادی می تواند جلوه خاصی به این بازی بدهد. از همه مهمتر می تواند بار مالی خوبی برای فدراسیون فوتبال داشته باشد.

از آنجایی که برگزاری این بازی جزو مواد تفاهم نامه است هلندی ها از ایران پول طلب نخواهند کرد. بازی ای که به نظر می رسد بعد از صعود احتمالی تیم ملی به جام جهانی و پیش از برگزاری جام جهانی نهایی خواهد شد.
مهدی تاج از همتای هلندی خود خواسته در برنامه ریزی جدید سفر به تهران و برگزاری بازی دوستانه با ایران را برنامه ریزی نماید و در صورتی که تاییدیه نهایی به ایران داده شود در مورد برگزاری این بازی با کی روش مشورت خواهد شد.
در سال های اخیر برگزاری بازی دوستانه بین تیم ملی و تیم های صاحب نام اروپا تحت تاثیر مسایل سیاسی بوده اما به نظر می رسد در شرایط فعلی سخت گیری های گذشته وجود ندارد و می توان به برگزاری بازی دوستانه بین ایران و کشورهای اروپایی از جمله هلند خوشبین بود؛ به خصوص که مایکل فن‌پراخ، رئیس فدراسیون فوتبال هلند فردی سیاسی نیست و تحت تاثیر مسایل سیاسی تصمیم نخواهد گرفت.