هفته پانزدهم لیگ دسته اول نبرد شمال و جنوب برای رسیدن به صدر/ رقابت ۵ تیم برای سومی

رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال روز پنجشنبه برگزار می‌شود و دو تیم بالانشین سپیدرود و ملوان باید مقابل حریفان جنوبی به میدان بروند. به گزارش مازند اسپرت؛هفته پانزدهم لیگ دسته اول در روز پنجشنبه برگزار می‌شود. در این هفته سپیدرود با وجود یک بازی کمتر همچنان در صدرجدول قرار دارد. سپیدرود در صورتیکه این هفته […]

خبرگزاری فارس: نبرد شمال و جنوب برای رسیدن به صدر/ رقابت ۵ تیم برای سومی

رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال روز پنجشنبه برگزار می‌شود و دو تیم بالانشین سپیدرود و ملوان باید مقابل حریفان جنوبی به میدان بروند.

به گزارش مازند اسپرت؛هفته پانزدهم لیگ دسته اول در روز پنجشنبه برگزار می‌شود. در این هفته سپیدرود با وجود یک بازی کمتر همچنان در صدرجدول قرار دارد. سپیدرود در صورتیکه این هفته در بوشهر مقابل ایرانجوان پیروز شود همچنان صدرنشین باقی می‌ماند ولی اگر امتیاز از دست بدهد امکان دارد ملوان با پیروزی مقابل پارس جنوبی به صدر برگردد. نبرد تیم‌های شمالی و صدرنشین مقابل جنوبی‌ها لیگ یک را در این هفته بسیار جذاب‌تر می‌کند. البته سایر تیم‌ها برای رسیدن به رده سوم جدول تلاش می‌کنند. ۵ تیم خونه به خونه، گل‌گهر، اکسین، پارس جنوبی و راه آهن برای رسیدن به رده سومی تلاش می‌کنند.

خونه به خونه میهمان تیم قعر جدولی فجرسپاسی است و اکسین البرز هم در مسجد سلیمان به مصاف نفت می‌رود. گل‌گهر سیرجان هم میزبان آلومینیوم اراک است. راه آهن شاید به دلیل بی‌پولی به کرمان نرود ومقابل مس حاضر نشود زیرا بازیکنان این تیم دیگر تمرین نمی‌کنند. نساجی مازندران هم در وضعیت بحرانی قرار گرفته است و حتی محمود فکری اعلام کرده اگر شرایط تیم به همین منوال باشد شاید او هم در این بازی مقابل فولاد یزد هدایت نساجی را برعهده نگیرد. 

برنامه هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال

هفته پانزدهم

سه شنبه ۱۱ آذر ۹۵

نساجی مازندران- فولاد یزد (ساعت  14:00-  ورزشگاه  شهید وطنی قائمشهر)

خیبرخرم‌آباد – استقلال اهواز (ساعت  14:00-  ورزشگاه تختی خرم آباد)

بادران تهران- مس رفسنجان (ساعت  14:15-  ورزشگاه اکباتان تهران)

ملوان بندرانزلی – پارس جنوبی جم بوشهر(ساعت  14:15-  ورزشگاه تختی انزلی)

فجرسپاسی شیراز – خونه به خونه مازندران (ساعت  14:15-  ورزشگاه حافظیه شیراز)

گل‌گهر سیرجان- آلومینیوم اراک (ساعت  14:15-  ورزشگاه اختصاصی گل گهرسیرجان)

مس کرمان – راه‌آهن تهران (ساعت  14:15-  ورزشگاه امام علی کرمان)

ایرانجوان بوشهر – سپیدرود رشت (ساعت  14:30-  ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر)

نفت مسجدسلیمان- اکسین البرز (ساعت  14:30-  ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان)