در هفته گرامیداشت بسیج: جامعه ورزشی شهرستان محمودآباد به دیدار خانواده شهید ورزشکار رفتند + عکس

جمعی از اعضای ستاد کمیته ورزش و جوانان گرامیداشت هفته بسیج  به دیدار خانواده شهید ورزشکار رضا طهماسبی رفتند . به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان محمودآباد؛در مراسمی که صبح  امروز و به همت اداره ورزش و جوانان و کانون بسیج ورزشکاران  محمودآباد برگزار شد، مسؤولان و جمعی از  روسای هیأتهای ورزشی محمودآباد و […]

جمعی از اعضای ستاد کمیته ورزش و جوانان گرامیداشت هفته بسیج  به دیدار خانواده شهید ورزشکار رضا طهماسبی رفتند .

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان محمودآباد؛در مراسمی که صبح  امروز و به همت اداره ورزش و جوانان و کانون بسیج ورزشکاران  محمودآباد برگزار شد، مسؤولان و جمعی از  روسای هیأتهای ورزشی محمودآباد و سرخ رود با حضور در منزل شهید ورزشکار” رضا طهماسبی  “با مادر و سایر اعضای خانواده این شهید دیدار کرده و از آنها دلجویی کردند.
در این دیدارسرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد با گرامیداشت یاد و خاطره ۵۲ شهید ورزشکار شهرستان اظهارکرد: ما خوشحالیم که فرزندان رشیدی از این مرز و بوم که خود اهل ورزش بودند، مسیر شهادت را انتخاب کردند تا در سخت‌ ترین روزهای این ملت در مجاهدتی بی‌نظیر صفحه‌ای ارزشمند از ایثار، گذشت و شهادت رابه نمایش بگذارند.
مسعود یبوسفی با بیان اینکه حضورمان در منزل شهید طهماسبی  تنها برای ارج نهادن به حرمت و عظمت این شهید وارسته عرصه ورزش و ادای دین به خانواده آنهاست، افزود: ما همواره خودمان را ملزم به حمایت و همراهی خانواده‌های شهدا می‌دانیم.
در این دیدار مادر شهید طهماسبی  به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادت‌های این ‌شهید پرداختند.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان محمودآباد/ شهید رضا طهماسبی ساکن روستای ملاکلا در رشته‌های فوتبال و والیبال  فعالیت می‌کردند و در مورخه بیست  و سوم خرداد ۱۳۶۷ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در بخش پایانی این دیدار هدایا و لوح تقدیری از طرف کمیته ورزش و جوانان گرامیداشت  هفته بسیج  به خانواده شهید«رضا طهماسبی » اهداء شد.

4 1

4 2

4 3

4 4

4 5

4 6

4 7

4 8

4 9

4 10