گزارش بازی هفته دوازدهم /بالانشین های لیگ پرسپولیس۱۰نفره‌پشت‌سدگل‌نزنی‌طارمی‌و‌لجبازی‌برانکو + عکس

تیم های بالانشین پیکان تهران و پرسپولیس از ساعت ۱۵:۱۵ در هفته یازدهم لیگ برتر جام خلیج فارس در ورزشگاه شهرقدس به مصاف هم رفتند.   به گزارش مازنداسپرت، این دیدار که به میزبانی پیکان انجام می‌شد ، در پایان بدون رد و بدل شدن گلی با همان نتیجه ابتدای مسابقه تمام شد. با این […]

تیم های بالانشین پیکان تهران و پرسپولیس از ساعت ۱۵:۱۵ در هفته یازدهم لیگ برتر جام خلیج فارس در ورزشگاه شهرقدس به مصاف هم رفتند.

 
به گزارش مازنداسپرت، این دیدار که به میزبانی پیکان انجام می‌شد ، در پایان بدون رد و بدل شدن گلی با همان نتیجه ابتدای مسابقه تمام شد. با این تساوی بدون گل، پرسپولیسی‌ها دو امتیاز حساس دیگر از دست دادند تا موقعیت صدرنشینی این تیم به خطر بیفتد.
 
پرسپولیس10نفره‌پشت‌سدگل‌نزنی‌طارمی‌و‌لجبازی‌برانکو
 
در این بازی، پرسپولیس که امید عالیشاه را بدلیل مصدمیت در اختیار نداشت، حداقل سه موقعیت مناسب گلزنی برای تمام کننده اصلی اش مهدی طارمی مهیا کرد اما وی که از آمادگی بالایی برای استفاده از این فرصت‌ها برخوردار نبود همگی را از دست داد تا سرخپوشان با وجود اخراج محمد انصاری در دقیقه ۶۶، به تساوی رضایت بدهند.
 
ترکیب پرسپولیس
بوژیدار رادوشوویچ، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده(۸۹-صادق محرمی)، محسن مسلمان(۷۳-احمد نورالهی)، وحید امیری، علی علیپور(۷۰-رامین رضاییان) و مهدی طارمی
ترکیب پیکان
رحمان احمدی، مهدی شیری، امیرحسین صادقی، سیاوش یزدانی‌مقدم، محمدصادق بارانی، سیامک نعمتی، آرمان قاسمی، ماهان رحمانی، ابوالفضل ابراهیمی(۷۲-لوان هاراپتیان)، مرتضی آقاخان(۸۴-سجاد آشوری) و گادوین منشا

 
نیمه اول
پرسپولیسی ها از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند و دقیقه ۲ با پاس خوب احمدزاده، مهدی طارمی صاحب توپ شد که شوت این بازیکن را احمدی گرفت. 
 
دقیقه ۵ توپ پشت مدافعان پیکان به مهدی طارمی رسید که با حرکت خوبش توانست با احمدی تک به تک شود که شوت آرام این بازیکن را دروازه بان پیکان گرفت. 
 
دقیقه ۹ با اشتباه بازیکنان پرسپولیس منشا از رادوشوویچ عبور کرد اما ربیع خواه به خوبی مانع گلزنی او شد و در ادامه رادوشوویچ توپ از جلوی پای بازیکن پیکان گرفت. دقیقه ۱۹ باز هم منشا با رادوشوویچ تک به تک شد که دروازه بان پرسپولیس به خوبی مانع گلزنی او شد. 
 
دقیقه ۲۲ پاس امیری از چپ به طارمی رسید که شوت این بازیکن با اختلاف زیادی بیرون رفت. در ادامه حملات دو تیم اثری نداشت و حملات آن ها باعث ایجاد موقعیت خطرناک نشد. در نهایت حملات نصفه و نیمه دو تیم فایده ای نداشت و نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت. امیرحسین صادقی تنها بازیکنی بود که در این نیمه از داور کارت زرد گرفت.
 
پرسپولیس10نفره‌پشت‌سدگل‌نزنی‌طارمی‌و‌لجبازی‌برانکو
 
نیمه دوم
 نیمه دوم را هم پرسپولیسی ها هجومی آغاز کردند اما دقیقه ۴۹ منشا در آستانه انجام یک ضد حمله خوب بود که توسط انصاری متوقف شد که داور به این بازیکن کارت زرد داد و پس از آن هم سیدجلال حسینی به دلیل اعتراض داور کارت زرد دریافت کرد. 
 
دقیقه ۵۳ روی یک ضد حمله خوب گادوین منشا به رادوشوویچ تک به تک شد که محمد انصاری به خوبی مانع گلزنی این بازیکن شد. دقیقه ۵۷ پاس امیری در آستانه رسیدن به علیپور بود تا دروازه خالی را باز کند اما صادقی به خوبی توپ را قطع کرد. 
 
دقیقه ۶۰ سانتر مسلمان از جناح راست روی پیشانی طارمی قرار گرفت که ضربه سر خطرناک این بازیکن از بالای دروازه بیرون رفت. 
 
دقیقه ۶۵ محمد انصاری با خطا روی بازیکن پیکان کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و اخراج شد. در ادامه بازی بیشتر به زدوخورد میانه میدان کشیده شد و هیجان قبل را نداشت. دقیقه ۸۳ شوت راه دور خطرناک سیامک نعمتی با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. 
 
دقیقه ۸۸ با پاس طلایی و عمقی رضاییان، طارمی موقعیت بسیار خوبی پشت مدافعان به دست آورد که شوت این بازیکن را رحمان احمدی دفع کرد. 
 
و در نهایت دقیقه ۹۲ سیدجلال توپ را به شکل معجزه آسایی از روی خط دروازه پرسپولیس توپ را بازگرداند.