تیپ منصور پورحیدری و ناصر حجازی در مراسم عروسی + تصاویر

به گزارش مازند اسپرت؛در تصویر زیر دو پیشکسوت فقید استقلال در سال های دور با کت و شلوار سفید و کراوات به مراسم عروسی یکی از هم تیمی هایشان رفته اند. تیپ منصور پورحیدری و ناصر حجازی در عروسی منصور پورحیدری و ناصر حجازی در روزگاری که در استقلال توپ می زدند برای رفتن به […]

به گزارش مازند اسپرت؛در تصویر زیر دو پیشکسوت فقید استقلال در سال های دور با کت و شلوار سفید و کراوات به مراسم عروسی یکی از هم تیمی هایشان رفته اند.

تیپ منصور پورحیدری و ناصر حجازی در عروسی

منصور پورحیدری و ناصر حجازی در روزگاری که در استقلال توپ می زدند برای رفتن به عروسی چنین تیپی زده اند.

منصور پورحیدری و ناصر حجازی

تیپ منصور پورحیدری و ناصر حجازی در عروسی

 در این تصویر ناصر حجازی و منصور پورحیدری جوان در کنار یکدیگر دیده می شوند، دو اسطوره‌ای که نقش پررنگی در تاریخ باشگاه استقلال دارند.

منصور پورحیدری در مورد این عکس می گوید: « استادیوم آزادی است. فکر می کنم در این بازی تیم من در مقابل استقلالِ مرحوم حجازی قرار گرفت و به همین خاطر پیش از آغاز مسابقه با او خوش و بش کردم. هواداران استقلال هم که مثل همیشه مرا شرمنده خود کردند و در این صحنه در حال پاسخگویی به محبت آنها هستم.»

منصور پورحیدری و ناصر حجازی

عکس قدیمی منصور پورحیدری و ناصر حجازی

منصور پورحیدری: (متولد ۶ بهمن ۱۳۲۴) بازیکن و مربی سابق فوتبال و پر افتخارترین مربی تاریخ باشگاه استقلال تهران است. وی هم اکنون مدیر فنی و سرپرست باشگاه فوتبال استقلال تهران است. وی همسر فریده شجاعی، نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال است.

منصور پورحیدری در روز ۱۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۵، پس از مبارزهٔ یک‌ساله با سرطان ریه، درگذشت.

ناصر حجازی: در سال ۱۳۲۸ در تهران به دنیا آمد. پدرش متولد تبریز بود و آژانس املاک داشت. وی با ۴ خواهر و یک برادر در خانواده‌ای ۸ نفری زندگی می‌کرد.

وی دوره دبستان را در دبستان هخامنش و دوره دبیرستان را در دبیرستان‌های سعادت، سینا، سهند و شرق طی کرد.در سال ۱۳۵۰ وارد مدرسه عالی ترجمه شد و بعد از ۶ سال به دلیل مسافرت‌های ورزشی موفق شد لیسانس بگیرد.

وی دروازه بان سابق تیم‌های استقلال (تاج) و تیم ملی ایران بوده است که بعد از دوران بازیگری به مربیگری روی آورد.
در سال ۱۳۸۸ ناصر حجازی به علت بیماری در بیمارستان کسری تهران بستری شد.سرانجام اول خرداد سال ۱۳۹۰ به علت بیماری در بیمارستان کسری درگذشت.