نشست صمیمی رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان و روسای هیات های ورزشی بابلسر با فرمانده سپاه

سرهنگ حسین نژاد فرماندهی محترم سپاه بابلسر مطرح کرد : از تلاش ها و زحمات اداره ورزش و جوانان در راستای توسعه ورزش بابلسر تقدیر و تشکر میکنم. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بابلسر ، نشست صمیمی روسا و نواب روسای هیات های ورزشی با فرماندهی محترم سپاه بابلسر بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج […]

photo 2016 11 23 22 19 34

سرهنگ حسین نژاد فرماندهی محترم سپاه بابلسر مطرح کرد : از تلاش ها و زحمات اداره ورزش و جوانان در راستای توسعه ورزش بابلسر تقدیر و تشکر میکنم.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بابلسر ، نشست صمیمی روسا و نواب روسای هیات های ورزشی با فرماندهی محترم سپاه بابلسر بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان ، مدیر و اعضای کانون بسیج ورزشکاران ، پدران شهیدان مدافع حرم حبیب الله پور و باغبانی و قهرمانان روز سه شنبه مورخه ۰۲/۰۹/۹۵ در سالن جلسات سپاه بابلسر برگزار شد.

اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن تبریک بمناسبت هفته بسیج و تقدیر و تشکر از مساعی سرهنگ حسین نژاد فرماندهی محترم سپاه بابلسر به امر ورزش و حضور هیات های ورزشی در این نشست بر لزوم توجه به بعد فرهنگی ورزش تاکید کرد و بیان کرد : نقش ورزش به عنوان عنصری کاملا فرهنگی و پیش نیاز سلامت جامعه، از گذشته تاکنون در کشور مورد غفلت قرار گرفته است.

وی افزود: باید طوری برنامه ریزی کنیم تا مردم دارای فرهنگ ورزش کردن شوند و از سوی دیگر ورزش ما نیز فرهنگی و اخلاقی شود. وی با بیان اینکه عرصه ورزش همواره خاستگاه پرداختن به تقویت جسم و روح است و نمونه های بارز آن را در دفاع مقدس همیشه در یاد و خاطره تاریخ این نظام مقدس به یادگار ثبت گردیده است و تاثیرگذاری محیط های ورزشی با حضور مربیان و مدیران ورزشی متعهد همواره در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در بعدهای اعتقادی و اخلاقی اثرگذار است. 

پهلوان اذعان کرد : براین باور هستیم که با سرمایه گذاری در موضوعات مرتبط با ورزش و موضوعات فرهنگی در بین جوانان بسیاری از آسیب ها و ناهنجاری های امروز جامعه را کنترل و کاهش خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد : بسیج یک منظومه فکری است که در همه عرصه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی ، فرهنگی و ورزش نیل به اهداف بلند قله‌های رفیع عزت و افتخار را هموار می‌سازد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر بیان کرد : در هفته بسیج ۴۰ برنامه فرهنگی ، آموزشی و ورزشی برگزار خواهد شد.

در ادامه سرهنگ پاسدار سیدموسی حسین‌نژاد فرماندهی محترم سپاه بابلسر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ‌ویژه شهدای ورزشکار شهرستان بابلسر و تقدیر و تشکر از تلاش‌های روسای هیات‌های ورزشی و رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر، اظهار کرد : در طول تاریخ اسلام و ایران همواره دشمنان تلاش داشتند به اشکال مختلف از پیشرفت و ترقی مسلمانان جلوگیری و از شتاب و سرعت اسلام بکاهند.

وی خاطرنشان کرد : بسیج یک حرکت جمعی و اجتماعی است که با عنایت به فرهنگ جامعه برای رسیدن به یک هدف ارزشی و والا تعریف می‌شود.

حسین‌نژاد ادامه داد : بنابراین پس از پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی، حرکتی در جهت حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و پیروزی بزرگ مردم ایران صورت گرفت که منجر به شکل گیری و تولد بسیج شد. حسین‌نژاد اذعان کرد : پیوند بسیج و ورزش در عرصه‌های گوناگون منجر به توفیقات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف شده است، از طرفی بسیج نقش اثرگذاری در فرهنگ سازی ورزش اسلامی دارد و رحما بینهم واشداه علی الکفار است.

وی تاکید کرد : بسیجی ثابت کرد همانطور که دیروز در جبهه نابرابر استکبار با اقل امکانات و تجهیزات جنگ را مهندسی معکوس کرد، امروز نیز در عرصه جهاد فرهنگی، اقتصادی و ورزشی توانسته و می‌تواند بر سکوهای قهرمانی دنیا با افتخار تکیه زده و نام و آوازه انقلاب را گرامی و بلند بدارد. شایان ذکر است در این نشست از سوی اداره ورزش و جوانان از سرهنگ حسین نژاد فرماندهی محترم سپاه و پدران شهیدان حبیب الله پور و باغبانی و محمد نژاد اسماعیلی نائب قهرمان مسابقات پرتاب وزنه مسابقات قهرمانی جانبازان و معلولین کشور و سلیمان خمسی مربی تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان در مسابقات قهرمانی جهان تجلیل بعمل آمد. همچنین از سوی کانون بسیج ورزشکاران از بهادر مولایی نائب قهرمان مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان و دارنده دو مدال نقره و یک مدال برنز مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا و جعفر غفارنژاد قهرمان مسابقات پرورش اندام جهان تجلیل بعمل آمد. این این نشست همراه با نماز جماعت قبل از برگزاری جلسه و در پایان بصرف شام انجام شد.