افتخاری دیگر برای ورزش بابلسر/دو بابلسری به اردوی تیم ملی اسلالوم دعوت شدند

مسعود خدایاری سرمربی شایسته تیم ملی اسلالوم و محمد محمودی قایقران شایسته بابلسری به اردوی تیم ملی اسلالوم دعوت شدند. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از بابلسر، اردوی تیم ملی اسلالوم مردان رده سنی بزرگسالان با حضور ۶ قایقران از فردا پنجشنبه ۴ آذرماه در دریاچه آزادی تهران آغاز می شود.اولین دوره اردوی تدارکاتی تیم […]

photo 2016 11 23 22 13 45مسعود خدایاری سرمربی شایسته تیم ملی اسلالوم و محمد محمودی قایقران شایسته بابلسری به اردوی تیم ملی اسلالوم دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از بابلسر، اردوی تیم ملی اسلالوم مردان رده سنی بزرگسالان با حضور ۶ قایقران از فردا پنجشنبه ۴ آذرماه در دریاچه آزادی تهران آغاز می شود.
اولین دوره اردوی تدارکاتی تیم ملی اسلالوم مردان رده سنی بزرگسالان به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا ۲۰۱۷ از ۴ آذرماه در دریاچه آزادی و رودخانه کرج آغاز می شود. این مرحله از اردو تا ۱۵ آذرماه ادامه پیدا خواهد کرد. مسعود خدایاری سرمربی تیم ملی اسلالوم مردان هدایت قایقرانان را در این مرحله از اردو بر عهده خواهد داشت.
مرتضی کیان منش از خوزستان، آشو احمدی از کردستان، امیرمحمد فتاح پور از کرمانشاه، مهدی کریمی و مهدی نظری از گیلان و محمد (عرفان) محمودی (بابلسر) از مازندران نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند. محمودی قایقران شایسته بابلسری با ۲۱ سال سن ، پدیده جدید قایقرانی اسلالوم است که در رقابت های قهرمانی کشوری سه مدال طلا گرفت. وی در باشگاه قایقرانی بازرگانی محمد نژاد بابلسر زیر نظر علیرضا قهاریان فعالیت می کند.