دو خبر از فدراسیون ناشنوایانپایان روز اول والیبال قهرمانی بانوان ناشنوا/البرز قهرمان مسابقات کشتی نوجوانان

  اولین روز مسابقات قهرمانی کشور والیبال بانوان ناشنوا با برگزاری ۶ بازی پایان یافت.   به گزارش مازنداسپرت، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، مسابقات از صبح امروز (سه شنبه ۲ آذر) با حضور ۱۰ استان در سالن والیبال این فدراسیون آغاز شد و در پایان ۶ دیدار برگزار شده نتایج ذیل […]

 

خبرگزاری فارس: پایان روز اول والیبال قهرمانی بانوان ناشنوا/البرز قهرمان مسابقات کشتی نوجوانان

اولین روز مسابقات قهرمانی کشور والیبال بانوان ناشنوا با برگزاری ۶ بازی پایان یافت.

 

به گزارش مازنداسپرت، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، مسابقات از صبح امروز (سه شنبه ۲ آذر) با حضور ۱۰ استان در سالن والیبال این فدراسیون آغاز شد و در پایان ۶ دیدار برگزار شده نتایج ذیل به دست آمد:

قزوین با نتیجه ۲ بر ۰ زنجان را شکست داد ، البرز ۲ بر ۱ برابر آذربایجان شرقی به پیروزی دست یافت و تیم های قم ،کرمان ، تهران و البرز نیز با نتیجه ۲ بر صفر برابر حریفان خود اردبیل ، خراسان رضوی ، قزوین و اصفهان به پیروزی رسیدند.

در ادامه مسابقات فردا تهران با زنجان ، اصفهان با آذربایجان شرقی ، قم با خراسان رضوی، کرمان با اردبیل و البرز با قزوین دیدار خواهند کرد.

همچنین مسابقات قهرمانی کشور کشتی ناشنوایان در بخش نوجوانان صبح امروز (سه شنبه ۲ آذرماه) با حضور ۲۲ ورزشکار از ۵ استان در ۱۰ وزن به میزبانی هیأت ورزش های ناشنوایان استان البرز در خانه کشتی جهان پهلوان تختی کرج برگزار شد و در پایان نتایج ذیل به دست آمد: 

« کشتی فرنگی »

تیم البرز با ۱ مدال طلا ، ۷ نقره و ۱ برنز  بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم اصفهان با ۲ طلا ، ۲ نقره و ۱ برنز مقام دوم را بدست آورد و تیم خراسان رضوی با ۳ مدال طلا و ۱ نقره سوم شد.

« کشتی آزاد »

تیم البرز با ۱طلا ، ۴نقره و ۴ برنز مقام اول را به دست آورد، تیم خراسان رضوی با ۴طلا، ۲نقره و ۱ برنز دوم شد و تیم مازندران با ۲طلا ، ۲نقره و ۱ برنز به مقام سوم دست یافت.

مسابقات جوانان ناشنوایان نیز فردا برگزار می گردد./فارس