برگزاری مسابقات قهرمانی کشور والیبال نشسته مردان به میزبانی مشهد

بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور والیبال نشسته مردان به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود. به گزارش مازنداسپرت،محمدحسین شفقی، دبیر انجمن والیبال معلولین با اعلام این خبر گفت: برای شرکت در این مسابقات ۲۶ استان اعلام آمادگی کرده‌اند و تیم‌های شرکت کننده از ۱۲ آذر ماه وارد مشهد مقدس می‌شوند و ۱۷ آذر ماه […]

خبرگزاری فارس: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور والیبال نشسته مردان به میزبانی مشهد

بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور والیبال نشسته مردان به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش مازنداسپرت،محمدحسین شفقی، دبیر انجمن والیبال معلولین با اعلام این خبر گفت: برای شرکت در این مسابقات ۲۶ استان اعلام آمادگی کرده‌اند و تیم‌های شرکت کننده از ۱۲ آذر ماه وارد مشهد مقدس می‌شوند و ۱۷ آذر ماه نیز برای خروج تیم‌ها معین شده است.

وی افزود: تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات پس از انجام قرعه کشی در ۸ گروه تقسیم بندی می‌شوند و رقابت‌ها در دور اول به صورت دوره‌ای و پس از آن به صورت حذفی انجام می‌شود تا در نهایت سه تیم برتر مشخص شوند.

شفقی اعلام کرد: در خصوص اینکه عناوین بدست آمده توسط تیم‌ها در مسابقات امسال چه تاثیری در جایگاه و دسته‌بندی آنها در دور بعدی رقابت‌های قهرمانی کشور خواهد داشت، هنگام مسابقات تصمیم‌گیری می‌شود و به اطلاع تیم‌ها خواهد رسید.

خراسان رضوی، قم، مرکزی، اصفهان، گیلان، قزوین، فارس، البرز، گلستان، مازندران، خوزستان، لرستان، تهران، کرمانشاه، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، چهار محال و بختیاری، سمنان، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، زنجان، یزد، سیستان و بلوچستان، ایلام، هرمزگان و بوشهر استان‌های حاضر در بیست و نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور والیبال نشسته هستند./فارس