قیمت بلیت ورزشگاه ۵ هزار تومان است تقییون: چمن ورزشگاه یادگار امام کیفیت بسیار خوبی دارد

مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال آذربایجان شرقی، گفت: چمن ورزشگاه یادگار امام کیفیت خوبی دارد و تیرهای دروازه آماده نصب است و خط کشی به زودی صورت می‌گیرد. به گزارش مازنداسپرت، رضا تقییون در مورد بازی روز جمعه تراکتورسازی و صبای قم، گفت: این بازی روز جمعه مصادف با روز تشکیل بسیج در ورزشگاه یادگار امام […]

خبرگزاری فارس: تقییون: چمن ورزشگاه یادگار امام کیفیت بسیار خوبی دارد

مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال آذربایجان شرقی، گفت: چمن ورزشگاه یادگار امام کیفیت خوبی دارد و تیرهای دروازه آماده نصب است و خط کشی به زودی صورت می‌گیرد.

به گزارش مازنداسپرت، رضا تقییون در مورد بازی روز جمعه تراکتورسازی و صبای قم، گفت: این بازی روز جمعه مصادف با روز تشکیل بسیج در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود. قرار است فردا از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه‌ جلسه  هماهنگی این مسابقه با حضور مسئولان هیأت فوتبال، اداره کل، باشگاه و …. برگزار شود.

وی افزود: شرایط چمن ورزشگاه یادگار امام بسیار خوب است. قرار است مسئولان مربوطه یکی دو روز دیگر چمن را دوباره کوتاه کنند. خط کشی زمین هم انجام خواهد شد و تیرهای دروازه‌ هم آماده نصب است. به لطف خدا و زحماتی که مسئولان کشیدند این ورزشگاه آماده بهره برداری است.

مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال آذربایجان شرقی در مورد قیمت بلیت ورزشگاه تصریح کرد: طبق مصوبه سازمان لیگ قیمت بلیت همان ۵ هزار تومان است و بلیت فروشی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

تقییون در مورد اینکه آیا مراسم خاصی برای افتتاحیه برگزار می‌کنند، گفت: قطعا با توجه به اینکه در روز تشکیل بسیج مسضعفین بار دیگر ورزشگاه افتتاح می‌شود با دعوت از برخی بسیجیان حاضر در جنگ تحمیلی مراسم کوچکی را برگزار می‌کنیم./فارس